Avatar billede marqhansen Nybegynder
18. maj 2012 - 08:27 Der er 2 kommentarer

Automatisk reboot af D-link router

Vores internet forbindelse på vores lille firma kontor er ikke specielt stabilt !
Det er selvfølgelig altid i weekend og lignende det går ned.
Normalt klares det ved at genstarte routeren (D-link Dir615)

Men det ville være rigtig nemt, hvis routeren selv rebootede ved manglende forbindelse til internettet - kan man det ?

Skal der evt. andet udstyr til ?
Avatar billede tk_mcgregor Nybegynder
18. maj 2012 - 11:48 #1
Den simple løsning er et tænd/sluk ur. Det kan købes ganske billigt.

Tom :-)
Avatar billede marqhansen Nybegynder
18. maj 2012 - 11:54 #2
Ha. Ja det var nemt. Skal jeg så bare sætte det til at slukke hvert 5. minut for at være på den sikre side.

Det var ikke lige den løsning jeg søgte.