Avatar billede marqhansen Nybegynder
12. maj 2012 - 12:15 Der er 4 kommentarer

Outlook - opretelse af udskrifts skabelon

Hej

Jeg kunne se det smarte i, at når jeg udskriver en kalenderbemærkning/opgave fra outlook 2007, til en medarbejder.
Så var det smart hvis det var på en skabelon hvor der var mulighed for medarbejderen at udfylde forbrug af materialer og timer.

Kan det ikke lade sig gøre ?

Har været inde og prøve at ændre i de udskrifts layout der ligger i outlook, uden det store held :-(
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2012 - 14:13 #1
Skulle registreringen så ske på papir efter udskrift eller elektronisk?
Avatar billede marqhansen Nybegynder
12. maj 2012 - 14:17 #2
Havde egentlig tænkt det bare skulle foregå skriftligt efter udskrift.
Men er da åben for andre brugbare muligheder.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2012 - 14:27 #3
Man kunne jo forestille sig en registrering i f.eks. Excel med et sagsnr., som kunne blive meddelt via Outlook.

Kræver nok lidt nærmere analyse i givet fald..
Avatar billede marqhansen Nybegynder
12. maj 2012 - 14:40 #4
Lyder svært. Men åbenbart muligt.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester