Avatar billede NadiaRasmussen Nybegynder
09. maj 2012 - 09:42 Der er 2 kommentarer

HTC WILDFIRE

Jeg har en htc wildfire. men efter frontcover skift, er der et sted på skærmen der ikke virker, og jeg kan ikke høre når folk snakker til mig i den, men de kan godt høre mig.

Plastik froncoveret, har jeg renset med neglen, så det gamle lim blev fjernet.. altså oven på de "tråde" der løber på skærmen..

kan det alene skyldes både lyd og touch skærm ikke virker?
Avatar billede NadiaRasmussen Nybegynder
09. maj 2012 - 09:43 #1
har virkelig hårdt brug for hjælp.
Avatar billede olivern Nybegynder
17. maj 2012 - 22:14 #2
jeg vil anbefale at vis du stadig har garanti på mobil. så send den til reparation og se om de kan løse det.