Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 19:52 Der er 8 kommentarer

Baggrund i InDesign preview

Jeg ved ikke om spørgsmålet er under den rigtige kategori...

Men jeg er ny bruger af InDesign og her imens jeg har siddet og brugt programmet er min baggrund pludselig blevet helt sort.. kan slet ikke få den lavet om til grå igen som den plejer at være.. Altså forstå mig ret. Det er IKKE selve "papiret" der har ændret farve.. det er den baggrund "papiret" ligger på når jeg viser dokumentet i 'preview'.
Det er virkelig forstyrrende for øjet så håber der er en venlig sjæl derude der lige ved hvad jeg snakker om :)

TAK
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. maj 2012 - 22:24 #1
Hvad sker der hvis du trykker nogle gange på "w"? Du kan gøre det samme med det nederste værktøj i værktøjs-paletten.
Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 22:53 #2
Troede lige jeg havde den.. men desværre.. det virker ikke.. den skifter bare mellem 'normal' og 'preview' .. og det er kun i 'preview' at jeg har problemet
Men godt bud :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. maj 2012 - 23:03 #3
Nå ok, men så tror jeg ved hvad det er :-) Prøv at kigge i indstillingerne under Guides & Pasteboard, der kan du indstille Preview background.
Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 23:05 #4
Måske skal jeg bare 'delete preferences' CMD + ALT + SHIFT + CTRL (mac) når jeg starter programmet. Håber bare ikke det skader indholdet
Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 23:06 #5
hov.. det prøver jeg lige :)
Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 23:10 #6
Du er fantastisk.. Tusind tak. Det virkede :))
Aner ikke hvordan jeg har fået den til at skifte farve, har aldrig været i den indstilling. Men anyway.. det er løst :D
Avatar billede designaholic Nybegynder
06. maj 2012 - 23:30 #7
Lige til noget helt andet.. kan det passe at der ikke findes en genvejstast for 'join' og 'average' i  illustrator? :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. maj 2012 - 00:37 #8
Det er vidst bare CMD+j (CTRL+j)