Avatar billede avkri Nybegynder
30. april 2012 - 10:39 Der er 4 kommentarer

God pc til ca. 5.000

Hej eksperter,
Som overskriften beskriver, mangler jeg en god pc (bærbar). Kender ikke så meget til de forskellige mærker osv. så derfor vil jeg gerne høre jeres mening. Mit budget er på maks 5.000kr. Den skal bruges til skolebrug, men må også godt kan trække lidt. Nogle der kan anbefale noget?

På forhånd tak,
-avkri
Avatar billede claes57 Ekspert
30. april 2012 - 12:35 #1
Avatar billede avkri Nybegynder
30. april 2012 - 12:52 #2
Takker, den ser udmærket ud, vil se om jeg kan få være hurtig nok til at få fat i en :). Er åben for flere forslag.
Avatar billede mikaelch Novice
12. maj 2012 - 23:53 #3
rest salg denne her var det bedste tilbud jeg lige nu kunne finde
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=81&products_id=4250

med alt dette her i Intel Core i5-460M 2,53GHz computer skal du i hvert fald ikke klage over farten til en pris af 4495 kr

    I
Avatar billede mikaelch Novice
14. maj 2012 - 23:02 #4
jeg kan se den rest salg jeg har fundet der er allerede udsolgt med jeg opdaget denne webshop har løbende gode tilbud med rest salg der sættes nogle gange ned med næsten 50% rabat nogle gange .

men andre webshop har også rest salg demo modeller vis du tager ud i butikker kan du være heldige få en computer til ½ pris