Avatar billede hfndk Nybegynder
29. april 2012 - 22:24 Der er 4 kommentarer

skærme blinker ved 3 skærme

Hej

Har en pc med et radeon HD6870 grafikkort og når jeg kører med 2 skærme er det OK, men slår jeg en tredie til blinker skærmene med ca. 1 minuts mellemrum!!

Det er ligegyldigt hvilke 2 skærme jeg vælger, så jeg tvivler på skærme er problemet.

Nogen der har et gæt til hvad det kan være der er problemet?

HF
Avatar billede tiger_dk Mester
03. maj 2012 - 12:30 #1
hvordan har du den trejde skærm koblet til - er det via en mini displayport ?
Avatar billede tiger_dk Mester
03. maj 2012 - 12:36 #2
hvis det er via mini displayport, hvilket jeg er helt sikker på, så prøve det andet stik ved siden af, hvis der altså er to stik
Avatar billede tiger_dk Mester
03. maj 2012 - 12:38 #3
bruger du sådan en her Mini Displayport til DVI-D Single-Link - Aktiv ?
Avatar billede tiger_dk Mester
03. maj 2012 - 12:39 #4