Avatar billede thegoldenboy Nybegynder
29. april 2012 - 06:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

webcam hjælp

Hej

efter jeg har kigget på alle der har svaret her , så ser jeg at jeg har nok et lidt størrere problem jeg håber at nogen her vil kunne hjælpe mig med ,
er at jeg har et webcam med navn Macca og 8 lys-dioder og har tjekket webcam fra top til top for at finde serie nr . men der er ikke noget og har så ikke cd-rom til / driver den blev væk i flytte rodet .

og har søgt allt steder på nettet og på pc , også er det jeg vil høre en her der kan hjælpe mig med at finde en driver jeg kan bruge så mit webcam kan komme op igen
Hilsen Allan
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2012 - 07:28 #1
har du så ikke set at drivere bliver skrevet til forskellige styresytemer
jeg kan ikke gætte hvad du bruger - det er umuligt
Avatar billede Juan08 Nybegynder
29. april 2012 - 08:38 #2
Hej
Jeg bruger den gratis version fra  denne side: http://www.driverupdate.net/download.php

Tror det skulle hjælpe

MVH JAN :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2012 - 09:51 #3
jo men hvilket styresystem så man har en chance for at hjælpe dig

giv så mange oplysninger til siden som muligt

m.v.h
Avatar billede garant11 Nybegynder
29. april 2012 - 10:31 #4
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2012 - 17:56 #5
som ny burde du vide man ikke lægger uopfordrede svar
svar er KUN til lukning af spørgsmål garant11

jeg kan ingen steder se spørgeren har bedt nogen om at lægge et svar vel.

hp Webcam Model PG088AA

der står flere steder at driveren til dette camera skulle passe men helt ærligt
det er et af de camera der ikke findes en driver til er jeg ret sikker på
man kan af og til købe sig ind på hjemmesider hvor der ligger nogle men glem det i det her tilfælde

køb et andet
trods alt er de ikke så dyre idag og lær af det