Avatar billede Slettet bruger
17. april 2012 - 14:04 Der er 15 kommentarer

Explorer 9

Hej! Mit problem er at Explorer nu kun er på engelsk. Det er irriterende.
Kan I hjælpe?
MVH. Inge Lise
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2012 - 14:14 #1
Har du et engelsk styrersystem?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 14:19 #2
Du afinstallerer IE9: Kontrolpanel>Programmer og funktioner>Vis installerede
opdateringer
Derefter bør du kunne hente og installere den rigtige version.
WIn7
http://kortlink.dk/microsoft/avak
Vista
http://kortlink.dk/microsoft/avam
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 14:23 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 14:37 #4
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2012 - 14:57 #5
Jeg har lige fundet frem til punktet: Opdateringer.
Der er jo en hel masse sikkerhedsopdateringer. Tør jeg slette dem alle sammen?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 15:04 #6
Nej, du skal kun fjerne opdateringen: Windows Internet Explorer 9
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 15:16 #7
Har du kigget på billedet så kan du se der er kun markeret IE9
som du højreklikker og trykker fjern på!
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2012 - 17:17 #8
Hej " Vejmand"
Mange tak for dit meget let forståelige svar. Jeg har nu Explorer på dansk og det er jeg glad for. Da jeg havde gjort som anvist fik jeg den melding at installationen ikke var lykkedes.
Hvad der er galt ved jeg ikke .

Jeg vil meget gerne spørge om noget andet en anden dag.
Jeg tror det virker fint nu.
Hvordan skal jeg afmelde spørgsmålet? Siden er lidt svær for en næsten begynder på siden.
TAK FOR HJÆLPEN.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 17:27 #9
Velbekomme, vi skal lige vide om poko1 vil modtage point, da poko1 var først med løsningen.

Hvis poko1 vil modtage ponint, skal poko1 sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du skal selv sende dine indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til pointgivning, som tak for hjælpen.

Her kan du se hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 18:28 #10
Jeg gad godt nok vide hvordan du kommer frem til at det var en andens svar der hjalp???
Nu plejer jeg ikke at samle point der er der nok andre der gør de ligger også svar i andres hjælp så giv dem blot til dem hvis du ikke vil beholde dem :-((
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 18:38 #11
Okay poko1, du fik tilbudet, men jeg ved jo godt du hellere vil brokke dig.
Men det er jo åndsvagt altid at brokke sig over point, når du alligevel ikke vil modtage dem. :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 18:54 #12
Nej, du skal kun fjerne opdateringen: Windows Internet Explorer 9

Og dette lægges der svar for.???????????
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 19:00 #13
poko1 >> Du HAR fået muligheden, spørger kan IKKE  give point til dig, når du kun sender som kommentar. Og det ved du også godt!!!
Jeg har nu i 5 dage forsøgt st få dig til at sende et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/961124
Det gør du jo heller ikke, hvilket bare viser, at du kun ønsker at provokere/diskutere. Med hvilket formål?
Få dig dog et liv.......
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. april 2012 - 19:09 #14
Nej, du skal kun fjerne opdateringen: Windows Internet Explorer 9

Og dette lægges der svar for.???????????
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2012 - 19:11 #15
Det er stadig en kommentar, du sender, så spørger kan ikke give dig point. Fat det nu.........