Avatar billede ronaldoz Nybegynder
14. april 2012 - 14:42 Der er 4 kommentarer

kan ikke starte min computer

jeg ved ikke hvor jeg skulle poste dette...
efter en gang opdateringer og en genstart, kan min computer ikke komme videre end - der opstod en fejl under kofigur servicepakke gengangere ændringer, sluk ikke for computeren.
sådan lod jeg den stå i to timer, hvor slukkede og trykkede f5, men heller ikke den vej kan jeg komme ind - er der nogen som kan hjælpe mig nu har den stået i tre stive timer intet er sket
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
14. april 2012 - 15:33 #1
gendan dit system til et tidligerpunkt før den opdatereing :) også prøv at kør den igen det kan være der er sket en fejl under opdateringen :)
Avatar billede ronaldoz Nybegynder
14. april 2012 - 15:38 #2
problemet er jo at jeg ikke engang kommer til stedet hvor jeg skal skrive min kode for at starte computeren - kan intet gøre den står bare og loader :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2012 - 15:46 #3
Prøv startup repair: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Startup-Repair-frequently-asked-questions

Der står det er til Vista, men fremgangsmåden er den samme til Windows 7, hvis det er det du kører.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2012 - 15:48 #4
Der er lidt mere her: http://www.sevenforums.com/tutorials/681-startup-repair.html

Svar i #3 er en fejl.