Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
12. april 2012 - 14:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på 40"-42" TV

Hej
Jeg ønsker mig en fladskærm til min konfirmation og ville gerne vide hvor stor den skulle være. Jeg havde tænkt 40"-42" men jeg ved ikke om jeg har plads. Mit spørgsmål er så hvor bredt et 40" fladskærm er og det samme med 42"

Sofus Christensen
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 14:27 #1
Med mindre du er bevægelseshandicappet, så er der masser af butikker, hvor du kan gå ud og kigge og måle m.m. :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2012 - 14:28 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2012 - 14:30 #3
40" = 89 cm + evt. kant
42" = 93 cm + evt. kant
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
12. april 2012 - 15:12 #4
til john_stigers: nej jeg er ikke bevægelses handicappet og jeg er ikke sikker på om det var en fornærmelse eller hvad men op i rø*en med det

til poko1 og vejmand mange tak for hjælpen :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2012 - 15:34 #5
Det er som sædvanligt flot andre tvinger en til at skrive som svar Fy for F*****.:-(
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2012 - 16:09 #6
poko1 >> ja, hvis du vil have point, er du nødt til at sende "Svar".
Du ved vist godt, der ikke kan gives point til kommentarer.  :-)

Jeg opretter lige et spørgsmål med point til dig, øjeblik.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2012 - 16:11 #7
Og den ligger lige her: http://www.eksperten.dk/spm/961124
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2012 - 16:22 #8
Så vidt jeg forstår skal spørger bede en om at lægge et svar især når man ikke engang giver et precis svar Ca.???
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2012 - 16:28 #9
Derfor har jeg også oprettet et spørgsmål til dig med point.

Det er helt ok du lagde en kommentar, for et upræcist svar (Der blev jo ikke spurgt om en bestemt model)

jeg lagde et præcist svar, og derfor sendte jeg også som svar.

Jeg ved godt du hellere vil diskutere end løse problemer, men send nu bare et svar i spørgsmålet med point, og lad os komme videre.  :-)
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
12. april 2012 - 16:53 #10
Og husk man skal side 1meter væk fra skærmen per 10tommer ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 17:25 #11
#10
jeg er nu godt tilfreds med de ca. 3.5 meter, jeg sidder fra min 46"...
Det må være op til den enkelte selv at bestemme
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 17:27 #12
#8
Nu har du brokket dig - læg så det svar i http://www.eksperten.dk/spm/961124 for syv sytten ...