Avatar billede xequenze Nybegynder
09. april 2012 - 16:23 Der er 7 kommentarer

Windows98 licens kode

Hej
Spørgsmålet har sikkert været besvaret før men nu kommer det altså fra mig:
For år tilbage havde jeg en computer med windows`98 som styresystem. Havde købt den fra ny. Computeren er forlængst afgået ved døden men jeg gemte cd rommen med windows 98. Indpakning med kode er desværre ikke at finde noget steds og jeg har nogle gamle programmer som kun kan afvikles på windows 98 og lignende. ( gamle sequencerprogrammer). Kan jeg på listig vis finde kode til cd én så jeg kan få Windows 98 geninstalleret``
Hilsen
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2012 - 16:39 #1
hvad er den præcise version?
98 - eller 98 SE (second edition)
og dk eller udenlandsk
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 16:52 #2
Ingen koder tak - heller ikke selvom det hjælper spørger.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 16:58 #3
Ps. Luk lige dine gamle spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2012 - 18:43 #4
Formoder du kører en version af Win 7 nu.
Man kan i de dyrere udgaver downloade en virtuel version af xp, for at køre ældre programmer.
De programmer du taler om virker de ikke i Xp også?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2012 - 18:45 #5
Du skal dog have enten ultimate professional eller enterprise udgaven for at køre det.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 20:01 #6
Kan vi få en tilbagemelding fra spørger?