Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 18:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Tilslut pc til fladskærm -. billede ok, men ingen lyd!

Hejsa,
Jeg har tilsluttet min bærbar pc til min fladskærm med et VGA kabel, der også har mini jack stick til lyden.
Billedet er fint og der er der ingen problemer. Mit problem er, at der ingen lyd er fra tv´et når der afspilles lyd fra pc.

Jeg har sat mini jack stikket i headphones udgangen på computeren og i PC In på tv´et. Jeg forstår ikke hvorfor pc´en afspiller lyd, nu hvor jeg har sat lydstik i headphones og at der ikke kommer lyd fra tv´et?

Kan I hjælpe mig med det problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 19:39 #1
Hej laila77
Er du sikker på at det stik du sætter lyd i tv er en indgang?
Har set eksempler på at disse er udgange, og så får du ikke lyden med. Der skal stå audio in på stikket bagpå fladskærms tv
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 19:39 #2
Hvad hedder din fladskærm?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 19:43 #3
Min fladskærm er af mærket denver - jeg forsøger at se på de andre indgange på tv´et.
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 19:44 #4
der er ikke noget der hedder audio in på tv´et..
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 19:54 #5
Hvad står der så på det stik du putter lydstikket i fladskærmen?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 19:55 #6
Der står Pc in, der er andre indgange, der hedder; Y, Pb, Pr, Video, R-in, L-in - det er de ingange, der er.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 20:04 #7
Er det ikke kun vga stikket der står pc in på eller er der en tilsvarende til mini jack stikket?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 20:05 #8
Slås lyden fra i den bærbare når du putter mini jack stikket i pc?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:06 #9
Der står pc in ud for mini jack stikket - på vga stik står der bare vga på tv´et.
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:07 #10
Nej, lyden slås ikke fra, når jeg putter mini jack stick i headphones - jeg forstår det ikke
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:07 #11
altså, der bliver ved at være lyd på pc´en selvom der er mini jack stick i..
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:12 #12
juuubi - nu er den her!!!
Mange tak for din hjælp!! Jeg er en klodsmajor og mini jack stikket skulle bankes i pc´en - det sad altså bare ikke ordenligt - hold op, hvor skørt:-)

Tak, for din tålmodighed.
Venligst Laila
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 20:13 #13
Prøv at kigge i dine indstillinger for lyd, hvor signalet skeal gå hen. Jeg bruger desværre ikke Win 7 eller Vista som du sikkert sidder ved, så jeg kan ikke lige beskrive hvad du skal gøre. Må lige søge på det. Et øjeblik.
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:14 #14
Jeg har fundet ud af det!
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 20:20 #15
Ja det skal puttes helt i før lyden går ud.
Og husk en anden gang at bede hjælperen om et svar du kan lukke med så point gives til denne ikke?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
03. april 2012 - 20:23 #16
Ups, jeg troede da, at jeg gav dig point for hjælpen..æv. jeg er en klovn. Sorry. Jeg skal huske det til en evt. anden gang.

Venligst
Laila
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2012 - 20:27 #17
Det er godt Laila.
Pænt navn forresten. Det hedder min mor nemlig også ;-)
Kan du have en god påske :-)
Avatar billede rimisu Nybegynder
16. april 2012 - 09:35 #18
Jeg har en slingbox som virker fint på min iPhone og iPad 2.
Har købt et kabel (ypbpr tror jeg det hedder, rød-hvid-rød- blå- grøn )som skulle forbinde min iPhone og iPad til tv'et, jeg har stereo lyd, men intet billed ??? På min iPhone kan jeg finde tv out og den er indstillet til pal.
Hvorfor kan jeg ikke se billed ????
Hvorfor kan kan jeg ikke finde tv out på min iPad ?????
Håber på hjælp herfra, på forhånd tak
Mvh
Michael