Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pop-up alert når event er oprettet

Jeg har lavet en form hvor man kan oprette events,men jeg kunne godt tænke mig at man får en pop up når man trykker gem(dvs. når den sættes op i databasen)

Jeg sender denne med:
header('location:opret.php?rettet=ok');

Og smider så dette script ud på opret.php da det er headerlocation.

if (isset($_GET['rettet']) && $_GET['rettet'] == 'ok') {
        alert('Dit event er nu oprettet og venter på godkendelse af webmaster');
        }

jeg kan ikke få¨den til at alerte? :-( Nogen der kan hjælpe.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
01. april 2012 - 16:01 #1
som du sikkert ved er alert en js function, så du skal selvføgelig udskrive det i js
prøv at rette til
if (isset($_GET['rettet']) && $_GET['rettet'] == 'ok') {
    echo "<script type=\"text/javascript\">\n alert('Dit event er nu oprettet og venter på godkendelse af webmaster'); \n </script>";
}
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 17:15 #2
Mange tak, det virkede :-)
Vil du have points - smid et svar.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
01. april 2012 - 18:59 #3
får du her