Avatar billede bowman Nybegynder
01. april 2012 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min Wordpress er fucked

Pludselig ser min hjemmeside ud som på http://bowman.dk/
Jeg mener ikke jeg har ændret noget i lang tid. Jeg kan ikke engang logge ind!!??
Avatar billede Broxigar Praktikant
01. april 2012 - 14:50 #1
Det lader til at din webhost har ændret i din server-konfiguration således at dine PEAR-packages ikke er installeret, eller at PEAR-folderen ikke er en del af include-pathen.

Skriv evt til din webhost og spørg hvad de har ændret.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2012 - 14:54 #2
Ligner at en eller anden "safemode"-agtig ting i PHP er slået til, og at /usr/local/lib/php/PEAR.php ikke er med i listen af tilladte steder. PEAR kan såmønd godt ligge der.

Så har du selv lavet en ændring af opsætningen eller har unoeuro?
Avatar billede bowman Nybegynder
01. april 2012 - 15:41 #3
Min host er Unoeuro. Det er en "1-click-installation".
Jeg har ikke gjort noget og kan ikke lige finde noget på deres hjemmeside om det.
Jeg har en anden blog på bowman.dk, der kører fint
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2012 - 16:17 #4
Så må du have fat i unoeuro.
Avatar billede bowman Nybegynder
01. april 2012 - 16:36 #5
Nææ for de yder ikke support til WP!?
Så jeg må prøve et WP-forum