Avatar billede magic_benja Nybegynder
29. marts 2012 - 10:31 Der er 1 løsning

Vis navn som gemt i kontakter når email besvares (Outlook 2010)

Hej

Jeg har et problem i Outlook 2010 jeg ikke har haft før.

Førhen når jeg besvarede modtaget emails "Til" feltet slog personens email adresse automatisk op og viste personens navn som jeg havde gemt det under "Kontakter" ("Contacts" - jeg bruger engelsk version, så er ikke sikker på om det hedder det samme på dansk).

Lad mig giver jer et eksempel:

Per Jensen er gemt under "Kontakter" som Per Jensen med E-mail: per.jensen@firma.dk, men Per har gemt hans navn i hans email klient så hver gang Per sender en E-mail står der "PJFirma" under "Fra" feltet i min indboks.

Førhen var alt guld og grønne skove og når jeg klikkede på Pers E-mail og trykkede på "Besvar" ville der automatisk stå "Per Jensen" i "Til" feltet.
Men nu går Outlook 2010 ikke mere ind og slår emailadressen op, hvilket bevirker når jeg trykker "Besvar" står der "PJFirma" i "Til" feltet.

Dette er utroligt irreterende for mig idet hvis jeg går ind i min "Sendt" folder og skal søge efter en E-mail taster jeg altid (til:kontaktnavn) altså (til:per jensen) i mit tilfælde. Så kan jeg altid hurtigt finde de mails jeg har sendt til ham, men nu finder outlook ikke mine mails jeg har sendt til Per, fordi der står PJFirma... Og jeg kan altså ikke huske alle mine kontakters display-navne...

Dette problem startede da jeg skiftede over til Google Apps Business og begyndte at bruge Google Outlook Sync.

Er der nogle der har en løsning til dette. Måske jeg overser et eller andet i Outlooks indstillinger?

På forhånd tak,
Benjamin
Avatar billede magic_benja Nybegynder
01. september 2012 - 22:24 #1
Kan ikke løses...