Avatar billede kasperkoelbaek Nybegynder
28. marts 2012 - 14:12 Der er 4 kommentarer

black screen hp dv4

Hej.
Jeg har en lidt ældre hp model dv4 med vista installeret. Indtil for et par dage siden kørte den fint, og uden større problemer.
Men da jeg så vil starte den op er der bare sort skærm. Har prøvet fn + f4, hvilket ikke virker. Har taget batteri ud og startet op uden, og genstartet flere gange, uden det virker. Efter jeg havde genstartet den 3-4 gange kom der noget af skærmen op. Som om skærmen var flyttet til højre så højre halvdel af skærmen vidste venstre halvdel mens den anden side bare var sort, men kunne ikke rigtig lave noget om, så genstartede igen og siden har den bare været sort.
Jeg kan huske at den nogle gange har poppet op med noget grafikdriver men fordi jeg næsten aldrig har min computer slukket, bare på dvale, er det ikke noget jeg tænker over før nu.
På forhånd tak for hjælpen.
Kasper.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2012 - 14:31 #1
Er der nogen form for aktivitet ellers lys i LED? harddisk der snurrer eller anden form kan du se "POST LTSÅ BIOS OPSTART"
Ps. du må ikke have 2 ens spørgsmål inden for 7 dage. så luk det ene.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2012 - 14:32 #2
LTSÅ=altså
Avatar billede kasperkoelbaek Nybegynder
28. marts 2012 - 19:45 #3
Okay, det var måske lidt for indforstået. Computeren starter stadig op. Kan høre harddisken køre og hvis jeg husker rigtig kom der også den herlige windows start tone.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2012 - 19:54 #4
Noget kunne tyde på at det er back light der er gået prøv at holde skærmen op i mod noget kraftigt lys og drej den og se om der er aktivitet på sklrmen?