Avatar billede jespere Nybegynder
20. marts 2012 - 21:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dygtig og erfaren webprogrammør søges til mange spændende opgaver

E-net Haslev søger en dygtig og erfaren programmør til at hjælpe med diverse programmeringsopgaver.

Vi har mange spændende opgaver og flere kommer til.
Der er tale om webbaserede løsninger/applikationer, både avancerede hjemmesider og administrative systemer.

Der vil både være udvikling af nye systemer samt løbende vedligeholdelse/udbygning af eksisterende systemer.

Du skal have erfaring med:
- Asp.Net (C#)
- Asp Classic
- MsSql
- MySql

Arbejdets omfang forventes at være 2-3 dage om ugen i en længere periode. Måske mere, hvis du er rigtig god.
Arbejdet vil - ihvertfald i starten - primært foregå i Haslev.

Kontakt Jesper på 40 74 38 78 eller kontakt@e-net.dk hvis du er interesseret i at høre mere.

Mvh.
Jesper Ellegaard
E-net Haslev ApS
Avatar billede conrado Nybegynder
21. marts 2012 - 12:47 #1
Hi ,
  Pls drop me a line to info@ronplex.com.
I will send you a list of my previous work.¨
I am a company here kn Kbh.
Looking forward to hear from you .
Regards ,
ROPLEX
Avatar billede jespere Nybegynder
03. juli 2012 - 07:44 #2
Der er nu fundet en medarbejder, så sagen lukkes.