Avatar billede pernillewk Nybegynder
17. marts 2012 - 21:45 Der er 3 kommentarer

Kan man få lys i tastaturet på sin Macbook Air?

Hej, jeg beklager hvis dette er et dumt spørgsmål at stille, men jeg er en studerende gymnasieelev, som efterhånden er ret træt af, at man ikke kan se hvor man trykker på tastaturet om aftenen, fordi der ikke er noget lys i dem. Jeg har læst at der er kommet en ny Air-model ud med lys i tastaturet, fordi der var så mange der klagede over det. Jeg var bare så uheldig først at købe den gamle model uden lys i.
Mit spørgsmål består så i, om man på en eller anden måde kan få lys i tastaturet? :-)

Mvh
Pernille
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2012 - 22:18 #1
Det tror jeg ikke du bare sådan lige kan få, men overvej sådan en fætter her: http://www.coolstuff.dk/USB-lampe
Avatar billede kjeldsted Novice
17. marts 2012 - 22:55 #2
Så kræver det at du skrifter hele tasteturet. Og det vil nok være en ret dyr omgang....
Avatar billede mikaelch Novice
18. marts 2012 - 02:49 #3
jeg løser vis jeg mangler lys på mit tastatur at skue op for lys styrke på min skærm så er der også lys på mit tastatur når lys styrke den er maksimal kan jeg se hele min mit tastatur selv det mest mørke sted man sider