Avatar billede fuldstop Nybegynder
13. marts 2012 - 14:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Request.Cookies på 64 bit iis

Jeg har netop migreret en klassisk ASP side fra en 32- til en 64-bit server.

I IIS tilhører ASP-siden en 64-bit pool og virker fint.

Dog kan jeg ikke få Request.Cookies commandoen til at virke på 64-bit serveren, samme kode virker fint på 32-bit serveren.

Selve cookien bliver skrevet, som den skal (Response.Cookies), og kan findes og læses i temp. internet files.

Dog vender Request.Cookies altid tilbage uden at læse i cookien.

Nogen som har en ide om hvad der er galt?

<%
IF Request.Cookies("Indstillinger")("bgc") <> "" THEN
farvebg = Request.Cookies("Indstillinger")("bgc")
Else
farvebg = "gradientgrey.jpg"
End IF
%>
Avatar billede fuldstop Nybegynder
13. marts 2012 - 15:27 #1
Som det kan ses af linket laver 64-bit serveren en cookie med navnet Elog, mens 32-bit serveren laver en andet navn til cookien.

Hvordan får man 64-bit serveren (IIS) til at lave et lignende navn til cookien som 32-bit serveren?

http://imageshack.us/photo/my-images/204/cookied.jpg
Avatar billede fuldstop Nybegynder
13. marts 2012 - 15:39 #2
Avatar billede fuldstop Nybegynder
13. marts 2012 - 17:17 #3
Ok problemet skyldes at jeg havde konverteret mappen "Elog" i wwwroot til et program under default web site i IIS manageren, det skal man åbenbart ikke :)