Avatar billede goodone Nybegynder
10. marts 2012 - 14:11 Der er 7 kommentarer

Hasteopgave - betaling i dansk mønt.

Hej eksperter,

Jeg sidder med en hasteopgave vedr. et mindre bookingsystem, det kan muligvis også være i php - bare systemet spiller maks.
der er betaling i kongelig dansk mønt for opgaven.

Læg din e-mail hvis det har interesse, så vil jeg kontakte dig. Opgaven vurderes umiddelbart til 20-25 timer (blot så i har en ide om tidsforbruget).

På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2012 - 14:18 #1
Kunne du fortælle lidt om, hvad det drejer sig om?
Avatar billede goodone Nybegynder
10. marts 2012 - 14:21 #2
Begrænset her, desværre, men jeg kan kontakte dig.
Det er et system hvor man kan booke nogle ting efter hvad der er til rådighed på det angivne tidspunkt, betaling med kreditkort og så er den prut slået - relativt simpelt. Måske du allerede har det liggende til nogle småjusteringer.
Avatar billede goodone Nybegynder
10. marts 2012 - 14:23 #3
Al dokumentation og design er lavet, opgaven er klar til igangsættelse, men den programmør der skulle have lavet opgaven er blevet langtidssygemeldt med stress.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2012 - 14:29 #4
"Måske du allerede har det liggende til nogle småjusteringer" - hvordan skal det forstås?
Avatar billede uweens Nybegynder
10. marts 2012 - 15:29 #5
Hej
Hvis du "tør" få det lavet i Indien kan jeg hjælpe i PHP. Vi charger  DKK175 i timen. Og har selvfølgelig referencer. Kommunikation vil dog skulle foregå på engelsk. Interesseret skriv til shan@shenker.dk
Avatar billede danco Nybegynder
10. marts 2012 - 17:59 #6
Normalvis kræver jeg 50% i forudbetaling til gengæld kan jeg starte med det samme jeg modtager dokumentation.
Det er naturligvis ikke til at sige om dokumentationen er udført fyldsgørende så tidsestimatet er svært at vurdere uden at have dokumentationen.
Du er velkommen til at kontakte mig med et forslag til hvad du vil give for et sådant system.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2012 - 18:29 #7
Melder fra..