Avatar billede Fashdey Nybegynder
01. marts 2012 - 13:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 CP - MS-Office 2010 vil ikke installere?

Hej IT-Nørder :D!

Jeg har lige skiftet fra DP til CP (Clean Install), jeg kan nu IKKE installere MS-Office 2010, jeg henter en trial fra deres side, da jeg ikke har adgang til min key fra nuværende sted.

Når den så skal lave det sidste i opsætningen (første opstart) modtager jeg fejlen
"The operating system is not configured to run this application."

Som andre siger vdr. F.eks. WinXP - At det er fordi den mangler SP3, men jeg er på Win8CP?

Jeg er rimelig IT kyndig og har nu brugt flere timer, uden hæld...
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2012 - 13:23 #1
Der afluses stadig, så forvent langt flere af disse problemer. Send gerne feedback til M$.
Evt. prøv at rod lidt med hhv. kompatibilitet og admin rights.
Evt. prøv at fjerne en række funktioner under installationen, og nøjes med f.eks. Word alene (udelukkelsesmetoden).
Avatar billede Fashdey Nybegynder
01. marts 2012 - 14:55 #2
#1 Det er jeg udemærket klar over, men DP der virkede det, med lidt tricks, men virker ikke længere - og det kunne være der var nogle herinde der havde et hurtigt bud ;)

Jeg har prøvet de ting som du skrev og hjalp ikke :(

Jeg skal nok selv huske at skrive herinde hvis jeg finder noget der virker
Avatar billede Fashdey Nybegynder
01. marts 2012 - 17:45 #3
Office skal bare hentes som .MSI udgave i stedet for "Click-To-Go" Udgaven (Som er standard).

MSI så kører alt perfekt uden nogen former for specielle indstillinger