Avatar billede fkp85 Praktikant
01. marts 2012 - 11:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Får fejlmelding!

Kode:

function aabningstider($db){
            if(isset($_POST['done'])){
            $t_title = $_POST['t_title'];
            $t_text = $_POST['t_text'];
                $sql = "update Text set t_title='".$t_title."',t_text='".$t_text."' where t_title='".$t_title."'";
                mysqli_query($db,$sql) or die (mysqli_error($db));

        };
                $sql = "select * from Text";
                $query = mysqli_query($db,$sql) or die (mysqli_error($db));
                $res = mysqli_fetch_array($query);
?>
                    <form method="post" name="edit" style="margin-left:0%">
                    <h2>Opdater Åbningstider:</h2>
                        <table cellpadding="2" cellspacing="3" width="20%" style="color:#000;">
                            <tr>
                                <td>Titel:</td>
                                <td><input type="text" name="menu_title" value="<?php echo $res['t_title'];?>" /></td>
                            </tr>
                            <tr>
                                <td>Tekst:</td>
                                <td><textarea cols="40" rows="10" name="menu_text"><?php echo $res['t_text'];?></textarea></td>
                            </tr>
                            <tr>
                                <td></td>
                                <td><input type="submit" name="done" value="Opdater" /></td>
                            </tr>
                        </table>
                    </form><br /><br />
<?php
};
*********************************************************'
Fejl:

Notice: Undefined index: t_title in /home/web/public_html/cms/functionscms.php on line 149

************************************************************

Nogen bud? :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 11:41 #1
Hedder dit tekstfelt t_title i den form du henter fra?
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 11:42 #2
menu_title?
Avatar billede fkp85 Praktikant
01. marts 2012 - 11:49 #3
haha du har ret, det kunne vidst godt være fejlen.. tror vidst jeg snart har brug for en pause :P Mange tak for svaret
Avatar billede fkp85 Praktikant
01. marts 2012 - 11:50 #4
hvordan er det nu man giver point??
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 11:53 #5
Og ligeledes ved t_text.

Samler ikke på point, så læg selv et svar og accepter, så spørgsmålet bliver lukket.

Læs forresten gerne Ole's aldeles nyskrevet og udemærket gennemgang af prepared statement. Du finder guiden til højre.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 11:55 #6