Avatar billede cornell22 Nybegynder
28. februar 2012 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flere mapper åben i en select form

Jeg har 2 mapper som skal åbnes i en select form. Fx har jeg en mappe der hedder "billeder" og en der hedder "bruger1". Billede mappen har en række fast billeder som kan bruges og bruger1 mappen er en personlig mappe, hvor brugeren kan oploade sine egne billeder.

Nå men spørgsmålet er, kan det lade sig gøre at åbne begge mapper i en form select

ex: <select name="select" class="inputText" id="billede">

Her er det script jeg bruger til at åbne en enkel mappe..

<?php
$dirPath = dir('bruger/billeder/');
$imgArray = array();
while (($file = $dirPath->read()) !== false)
{
if ($file != "..")
{
$imgArray[ ] = trim($file);
}
$dirPath->close();
sort($imgArray);
$c = count($imgArray);
for($i=0; $i<$c; $i++)
{
echo "<option value=\"" . $imgArray[$i] . "\">" . $imgArray[$i] . "\n";
}
?>
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 21:43 #1
<ole>

Kan du ikke bare bruge samme kode to gange? Hvis ikke, er jeg ikke sikker på, hvad du mener

/mvh
</bole>
Avatar billede cornell22 Nybegynder
01. marts 2012 - 19:32 #2
hah... for pokker da også.. men tak for hjælpen, du skal lige ha' lidt point...
Avatar billede olebole Juniormester
01. marts 2012 - 19:58 #3
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede cornell22 Nybegynder
01. marts 2012 - 20:53 #4
okay... igen mange tak :)
Avatar billede olebole Juniormester
01. marts 2012 - 21:15 #5
Selvtak  =)