Avatar billede nekkos1112 Novice
26. februar 2012 - 08:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP form

Hej alle. Jeg har nu rodet med en php form i flere dage. Søgt på nettet og snart prøvet hvad jeg kan.
Min form virkede fint, da jeg prøvekørte det på test domain, men da det blev sat over på det domain det skulle bruges på, virkede det ikke mere. Jeg kan sige at de 2 domæner er fra samme sted og af samme type.
Jeg har min form.php
Så har jeg contact.php. her er koden

<?php
header( 'Location: http://www.mitdomain.dk/1/csendt.php' );
$name = $_POST['name'];
$addresse = $_POST['addresse'];
$email = $_POST['email'];
$tlf = $_POST['tlf'];
$type = $_POST['type'];

$message = "$name , $addresse , $tlf skrev Ang. $type BESKED -=> ".$_POST['message']." <=- BESKED SLUT : Afsenders email : $email";

$to = "min@mail.dk";
$subject = "Kontakt fra siden.";

mail($to, $subject, $message);
?>

Er der nogen der kan sige mig hvorfor det ikke virker ?
Avatar billede nekkos1112 Novice
26. februar 2012 - 10:27 #1
Smider lige selv et svar, da jeg fandt løsningen.
Emailen skal rettes til email på det rette domæne
Avatar billede olebole Juniormester
26. februar 2012 - 17:07 #2
<ole>

Jamen, når du skriver en location header allerførst, er det et uheld, hvis resten når at blive afviklet. Den skal stå efter scriptet

/mvh
</bole>