Avatar billede MrElRefai Nybegynder
23. februar 2012 - 21:20 Der er 4 kommentarer

HJÆLP! Jeg er kommet til at slette min recovery partition

Jeg er ved et uheld kommet til at slette min recovery filer ved hjælp af HP Recovery Manager. Jeg var ikke så opmærksom i går, og ved et uheld kom jeg til at fjerne "image", så jeg mistede både mine recovery filer, og min partition. Jeg har prøvet af gendanne partition med flere adskillige program, men desværre uden held. Jeg prøvede også at gendanne filerne, men jeg vidste ikke hvad de helt præcis hedder.

Så håber der er nogle der kan hjælpe mig med at få min Partition tilbage, og mine recovery filer/"image"

Jeg har prøvet at gendanne ved hjælp af F11

Computer:
HP Pavilion dv6

Styresystem:
Windows 7 64-bit
Avatar billede zoso Novice
23. februar 2012 - 21:44 #1
Har du formateret din harddisk fulstændig? I såfald er der ingen vej tilbage.
Avatar billede MrElRefai Nybegynder
23. februar 2012 - 21:48 #2
Altså partition var væk, efter at jeg havde fjernet "image"
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2012 - 23:46 #3
Med EaseUs Partition master (gratis) kan du se dine partitioner.
Når man har lavet et Image, kan man også bare slette det. Men det forholder sig anderledes med en Eisa Recovery partition, den plejer man kun at kunne slette med 3.die part program, fordi den plejer at være usynlig.http://programmer.downloadcentral.dk/ (...)
Finder du den, så kopier endelig indholdet ud på en DVD.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
24. februar 2012 - 01:25 #4
Ofte kan man finde en ven eller kollega med samme version af ens styresystem og så bare få en kopi af deres Windows CD.
Det eneste der mangler derefter er HP's drivere og programmer, som kan hentes på deres hjemmeside.
Jeg vil foreslå at du henter netkort driveren ned på forhånd og gemmer den på en CD, som du gemmer sammen med Windows-skiven.
Resten af driverne kan du hente på HP's hjemmeside den dag du reinstallerer, hvilket så også betyder at du får de nyeste drivere, hvor der kan være mange fejlrettelser og nye features i.