Avatar billede sigurd_h Praktikant
23. februar 2012 - 14:36 Der er 3 kommentarer

Nyoprettede domænenavne

Hej

Er der nogen der kender til en service, der viser nyoprettede domænenavne for .dk?
Jeg kan finde en liste over slettede domænenavne, så skulle mene at den anden vej godt kan lade sig gøre.

På forhånd tak.

Sigurd
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2012 - 15:49 #1
jf https://www.dk-hostmaster.dk/presse/statistik/antal-registrerede-domaener/
så er det jo op mod 500-1000 navne pr dag - det kan næppe bruges til meget.
Avatar billede sigurd_h Praktikant
23. februar 2012 - 15:51 #2
Det er rigtigt nok...
Men jeg har en idé om navnet (uden at kunne søge på det konkret), så ville hellere bare lige kigge det igennem selv.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2012 - 16:08 #3
di ville nok kunne få lov til at købe et udtræk med fx alle registrerede i 2011 - så er det bare ind i et regneark og sortere det i navneorden, og kigge efter.
på linket til dk-hostmaster er der i højre side en kasse til forslag - skriv, at du mangler denne liste på sitet.