Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
22. februar 2012 - 23:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere Inputfelter i mailform ( vist i besked )

Hejsa

Kan man tilføje inputfelter i en mailform (besked delen ) udover de standard input der er i forvejen.

Altså man har typisk

Navn
Email
Emne
Besked

Jeg kunne godt tænke mig at få flere inputfelter, men som vises i selve besked delen. Kan man det, og hvordan ?

Form sendes med php
Avatar billede madslundholm Novice
23. februar 2012 - 18:05 #1
Selvfølgelig :D

fx hvis du vil have deres telefon nr. kan du lave et input der ser således ud:

<p>Telefon nr.:<input type="text" size="8" maxlength="8" /></p>

//Mads
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
23. februar 2012 - 18:24 #2
Den er jeg med på, men hvor bliver inputfeltet vist i selve email. Skal jeg ændre noget i php delen for at en ekstra felt vises ?
Avatar billede madslundholm Novice
25. februar 2012 - 09:02 #3
Det kunne være en idé at vi os din kode, så kan vi hjælpe dig bedre :D

//Mads
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
25. februar 2012 - 15:55 #4
Ja naturligvis

Min form ser således ud

<form action="contactresult_booking.php" method="post">

<input name="name" type="text" class="formmailventelister" value="Navn" onclick="if(this.value=='Navn')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='Navn';"
size="25">

<input name="email" type="text" class="formmailventelister" value="Skriv din emailadresse" onclick="if(this.value=='Skriv din emailadresse')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='Skriv din emailadresse';"
size="25">
<br>

<input name="emne" type="text" class="formmailventelister" value="Overskrift på din email" onclick="if(this.value=='Overskrift på din email')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='Overskrift på din email';"
size="54">
<br>

<textarea name="besked" cols="51" rows="5" class="formmailventelister" value="Kommentar" onclick="if(this.value=='Kommentar')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='Kommentar';"></textarea>
<br />
<br>
<input name="submit" type="submit" class="sendknap" value=" Send forspørgsel">&nbsp;&nbsp;<input name="" type="reset" class="sendknap" value=" Slet ">
</form>

Den vil jeg gerne have flere inputfelter i.
Men med et navnefelt - emailfelt - emnefelt og et tekstfelt er alle mulige felter i en email jo fyldt ud
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
23. marts 2012 - 12:13 #5
Ikke løst
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
23. marts 2012 - 12:14 #6
Point