Avatar billede netsrac Praktikant
06. august 2001 - 19:38 Der er 20 kommentarer og
7 løsninger

http://www.bjtrading.dk

Nogen der har erfaring med handel hos http://www.bjtrading.dk ?

Er de okay ?

Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 19:44 #1
Jeop.. det er en okay forhandler. BIllige og hurtig levering. Deres support ang. ombytning af varer og også framragende!

/Guiron
Avatar billede eskeman Nybegynder
06. august 2001 - 19:45 #2
Jo, de er fine nok.

Jeg har flere gange handlet hos dem uden problemer + så er de ret billige.

Køb, køb!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
06. august 2001 - 19:46 #3
En af mine venner har fået leveret flere defekte ting derfra. Derfor DÅRLIGE erfaringer!
Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 19:48 #4
Jeg har ikke andet end gode personlige erfaringer. Og det er også hvad jeg hører fra andre kammerater der handler der!
Avatar billede netsrac Praktikant
06. august 2001 - 19:49 #5
Hm...zycho, det er sådan noget jeg hader at høre når jeg skal til at smide en tusse efter en harddisk...
Avatar billede zycho Nybegynder
06. august 2001 - 19:50 #6
sorry jeg sagde det *gg* :D Synes bare det var en rellevant information. I øvrigt en grim hjemmeside de har!
Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 19:52 #7
hehe.. :=)

Det er korrekt at de har det.. *G*
Avatar billede evil_chief Nybegynder
06. august 2001 - 19:59 #8
HP\'en er grim ja :o)

...men jeg har lige købt 1 HD for en tusse hos dem for 1½ mnd siden, og den virker :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. august 2001 - 19:59 #9
Jeg har købt:
2 styk 8 port hubs.
1 Brænder

Det hele fungere endnu, og blev leveret hurtigt :o)

Har en ven der har købt:

6 8port hubs
1 Switch (håber det er stavet rigtigt)
12 færdig samlede computere.

Virker også for ham.

Giver Zycho ret i at hjemmesiden er grim - heldigt at han ikke er webdesigner.
Avatar billede msmows Nybegynder
06. august 2001 - 20:00 #10
Har kun gode erfaringer, samme synspunkt som guiron.
Har personligt god erfaring med BJ.
Zycho, de dårlige erfaringer bedes du uddybe nærmere, da det er for let at komme med hvad andre har erfaret.
Avatar billede zycho Nybegynder
06. august 2001 - 20:04 #11
Defekt Asus motherboard, og dårlig service. Og når man så sender motherboard og alt det andet indkøbte hw tilbage så skiller de selvf. køleren og CPU´en af det defekte motherboard og deraf ødelægger CPU´en!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
06. august 2001 - 20:45 #12
Købte 128 mb ram for et ½ år siden, ingen problemer
Avatar billede msmows Nybegynder
06. august 2001 - 21:25 #13
>zycho ikke særligt oplysende
Avatar billede zycho Nybegynder
06. august 2001 - 23:15 #14
msmows > Det var som sagt ikke mit hardware det gik ud over men en jeg kender.....Derfor ved jeg ikke så meget om det :-(
Avatar billede netsrac Praktikant
06. august 2001 - 23:51 #15
Argh...mand så er mand ved at bestille, også går deres skide side ned, fuck noget lort...

Ringer til dem imorgen og bestiller, så kan jeg også lige høre hvad de er for nogle og evt. tilbyde dem en ny hjemmeside :-)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. august 2001 - 00:27 #16
Kun dårlig erfaring.
Købte en 30,7 Gb/2 mb /7200 hd af dem.
Fik leveret en 30,7 gb/2 mb /5400. Jeg ringede og sagde at jeg havde bestilt ovenstående harddisk og fik at vide at det var en skrivefejl på hjemmesiden, \"men det havde jeg nok set VAR blevet rettet\" var beskeden jeg fik.
Og det var det. Han sagde at ALLE da vidste at den model ikke var en 7200 omdr. hd.
\"Almen viden\", det ved jeg nu ikke om det er.
Så min mening om dem er, \"SÅDAN NOGLE BONDERØVE\".
Avatar billede netsrac Praktikant
07. august 2001 - 00:47 #17
apollo69 >> Måske skulle man ikke ringe alligevel, det er sq ikke nemt.
Avatar billede msmows Nybegynder
07. august 2001 - 10:35 #18
Kender kun firmaet som meget reelt, god service etc. >netsrac kunne dine oplevelser måske have lidt at gøre med dit sprog?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. august 2001 - 11:58 #19
Jeg ville foreslå at du fandt en biks hvor du kunne købe din hd personligt.
Måske skal du gi´ lidt mere men er der problemer er det meget lettere.
Og du spare portoen.
Avatar billede netsrac Praktikant
07. august 2001 - 14:38 #20
msmows >> Mine oplevelser noget at gøre med mit sprog, jeg har jo ingen oplevelser med firmaet, det er jo derfor jeg spørger. Iøvrigt er jeg for det meste en høflig ung mand.
Avatar billede msmows Nybegynder
07. august 2001 - 17:15 #21
>netsrac Hvad skal den svada du leverer så til for???
Avatar billede netsrac Praktikant
07. august 2001 - 17:24 #22
msmows >> Hvad har du gang i ? Det er mit spm det her og hvis du er utilfreds med min måde at snakke på kan du da bare smutte.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. august 2001 - 18:35 #23
Jeg synes heller ikke rigtig jeg kan se netsrac´s oplevelser med bj-trading beskrevet nogen steder.
Avatar billede netsrac Praktikant
07. august 2001 - 18:56 #24
Nå jeg kan sige at jeg valgte et andet firma til at levere. Tak for input.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. august 2001 - 18:58 #25
Netsrac >> Lad mig gætte ..hm.. www.midtdata.dk ? :P
Avatar billede netsrac Praktikant
07. august 2001 - 19:00 #26
kornfreak >> Nope :-P shg.dk og det fortalte jeg dig også tidligere idag :-)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. august 2001 - 19:01 #27
Argh...din nørd..midtdata.dk er bedre *Gg*