Avatar billede Smorkongen Nybegynder
20. februar 2012 - 21:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

720p- 1080p

Jeg skal have smidt en del videoer op på min hjemmeside.

Mener jeg har hørt noget med at det er bedst at få hostet store videoer et andet sted? Jeg bruger one.com vil det fungere optimalt ? Nogle der har et par tips gode råd ? Takker på forhånd

(Skal ikke på youtube eller lign.)
Avatar billede The_Buzz Novice
20. februar 2012 - 21:43 #1
Youtube?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
20. februar 2012 - 23:39 #2
Ikke youtube eller lign. skrev jeg også :D
Avatar billede The_Buzz Novice
21. februar 2012 - 08:24 #3
Undskyld, den så jeg som en signatur :S

Skal vist lære at læse selv.

Hvis du vil have en host der kan håndtere det vil jeg anbefale Meebox https://my.meebox.net/aff.php?aff=194 - der kan du ihvertfald skalere det så der er plads osv. Men de er ikke så billige som One.com (tror jeg da ikke), men de er ihvertfald bedre.
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2012 - 11:56 #4
<ole>

Servage tilbyder 750 GB på disken, 7500 GB månedlig trafik, ubegrænset antal domæner plus bunker af gode features og fin support for 39 kr/md!

/mvh
</bole>
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
21. februar 2012 - 18:52 #5
Takker Buzz og Olebole for svar. Er i gang med at checke linksne ud. Smid endelig et svar så vil jeg lukke.
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2012 - 19:00 #6
Det må være The_Buzz'. Jeg samler ikke points, men tak for tilbudet  =)
Avatar billede The_Buzz Novice
26. februar 2012 - 11:07 #7
Samle points svar så :)=