Avatar billede kasbas91 Nybegynder
20. februar 2012 - 21:08 Der er 1 løsning

Objective C: NSString til NSMutableArray, Hvordan ?

Hej..

Jeg har lige et spørgmsål vedr. Objective C..

I min app har jeg et UITextField som gemmer i NSuserDefaults.

Men den overskriver sig selv hele tiden, kan man ikke lave et array..

Det er en app hvor man kan skrive opskrifter ind..

Og jeg har en table view, som jeg skal have mine opskrifter i..

Jeg kan også godt selv pakke et array ud..

Men hvordan får jeg den til at ikke at overskrive den sidste tekst..

Jeg gemmer sådan her:

NSUserDefaults *defaults = [NSUserDefaults standardUserDefaults];

[defaults setObject:[titelField text] forKey:@"titelField"];

[defaults synchronize];

Den gemmer også helt fint, men den overskriver bare, så jeg kun

har en streng i alt.. :)

Men jeg tænker at jeg skal have et array på en måde..

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få index'et til at auto increment

Men jeg er ikke sikker på hvad der er bedst.. :)

Tak.. :)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
25. februar 2012 - 15:41 #1
Lukker