Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2012 - 21:04 Der er 1 løsning

MySQL Remote Access fra dynamisk IP

Hej

Nogen der kan anbefale en MySQL host hvor remote access er muligt fra dynamisk IP? Jeg har pt mxhotel, men problemet er at når jeg skal tilgå MySQL serveren skal min ip indtastes på siden.

Jeg har brug for en løsning hvor 1-5 forbindelser fra desktop applikation er muligt.

Nogle bud? Jeg kan godt se at der er lidt forskellige spørgsmål her på siden vedr. remote access, men jeg kan ikke se på de løsninger, hvorvidt der er muligt fra dynamisk IP.

På forhånd tak :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2012 - 14:27 #1
Jeg har fundet ud af, at det er muligt at lave wildcard i Remote Access på MXHotel's cpanel, hvilket gør det muligt...