Avatar billede kodak Mester
07. februar 2012 - 22:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker dette ikke?

Jeg har dette script men kan ikke få det til at virke.

Det har tidligere virket ved ikke hvad jeg har gjort siden det ikke virker mere.

Det er meningen at man uploader en xml fil i index.php?s=editor
Hvor efter den skal overføre filen til upload.php som gemmer filen i en mappe og vidresender til scripts_old.php som gemmer xml dataen i mySQL db

Men scriptet når ikke længere end upload.php hvad går der galt?

index.php

<?
session_start();
?><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 2.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

    <link href="css/lightboxEx.css"     type="text/css" rel="stylesheet" media="screen">

    <script src="js/prototype.js"     type="text/javascript"></script>
    <script src="js/scriptaculous.js"     type="text/javascript"></script>
    <script src="js/effects.js"        type="text/javascript"></script>
    <script src="js/Sound.js"         type="text/javascript"></script>
    <script src="js/lightboxEx.js"     type="text/javascript"></script>
    <!-- Codes by Quackit.com -->
    <script type="text/javascript">
    // Popup window code
    function newPopup(url) {
        popupWindow = window.open(
        url,'popUpWindow','height=300,width=500,left=10,top=10,resizable=yes,scrollbars=no,toolbar=no,menubar=no,location=no,directories=no,status=no')
    }
    </script>

    <title>XComCare :: Administration's system</title>
    <style>
        body{
            background-color:#000000;
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:11px;
            color:#ffffff;
            }
        td, p{
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:11px;
            color:#ffffff;
            }
        a {
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:11px;
            font-weight: bold;
            color:#FF9900;
        }

        a.nav{
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:11px;
            font-style:normal;
            font-weight: bold;
            color:#FFFFFF;
        }

        p {
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:11px;
            margin:0px;
            padding:2px;
        }

    input,textarea {
            font-family:Arial,Verdana;
            font-size:12px;
        }

        .posts{
            background-color:#666666;
        }
        .postTitle{
            background-color:#444444;
        }

    </style>
</head>
<body>

<table width="100%" height="100%"  border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
  <tr>
    <td align="center" valign="middle">
      <table width="650" border="0" cellspacing="0" cellpadding="8" style="border-color:white; border-width:12px; border-style:solid">
        <tr>

          <td align="center" valign="middle" bgcolor="#333333">
          <br>
          <?
        if(isset($_REQUEST['s'])) {
            include($_REQUEST['s'] . '.php');
        } else {
            include('editor.php');
        }
        ?>
          <br>
          </td>
        </tr>
      </table>

    </td>
  </tr>
</table>

</body>
</html>

editor.php

<?
include('config.php');
@session_start();

//Checks if the user is logged in
if(!$_SESSION['news_module']) {
    echo'<form method="post" action="login.php?return=' . rawurlencode($_SERVER['REQUEST_URI']) . '">
    <table>
        <tr>
            <td><p>Brugernavn</p></td>
            <td><input type="text" name="username" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td><p>Kodeord</p></td>
            <td><input type="password" name="password" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2" style="text-align:center;"><input type="submit" value="Log p&aring;" /></td>
        </tr>
    </table>
</form>';

//The user is logged in
} else {
    //A connection to MySQL is created
    mysql_connect($mysql['host'],$mysql['user'],$mysql['password']) or die (mysql_error());
    mysql_select_db($mysql['db']) or die (mysql_error());

    $result = mysql_query("SELECT * FROM `ordre_module` ORDER BY `time` DESC");
    if(mysql_errno() == 1146) {
        mysql_query("CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ordre_module` (
  `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
  `OrdreNummer` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Dato` varchar(10) NOT NULL default '',
  `kundenr` varchar(100) NOT NULL default '',
  `FirmaNavn` varchar(100) NOT NULL default '',
  `ATTnavn` varchar(100) NOT NULL default '',
  `Adresse` varchar(100) NOT NULL default '',
  `By` varchar(40) NOT NULL default '',
  `PostNr` varchar(6) NOT NULL default '',
  `Tlf` varchar(14) NOT NULL default '',
  `Fax` varchar(14) NOT NULL default '',
  `FirmaCvr` varchar(20) NOT NULL default '',
  `Total` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Moms` varchar(30) NOT NULL default '',
  `FederalTax` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Fragt` varchar(50) NOT NULL default '',
  `SumTotal` varchar(50) NOT NULL default '',
  `Ordre` varchar(10) NOT NULL default '',
  `betalt` varchar(10) NOT NULL default '',

  `VareNr_1` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_1` text NOT NULL,
  `Antal_1` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_1` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_1` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_2` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_2` text NOT NULL,
  `Antal_2` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_2` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_2` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_3` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_3` text NOT NULL,
  `Antal_3` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_3` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_3` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_4` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_4` text NOT NULL,
  `Antal_4` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_4` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_4` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_5` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_5` text NOT NULL,
  `Antal_5` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_5` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_5` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_6` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_6` text NOT NULL,
  `Antal_6` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_6` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_6` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_7` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_7` text NOT NULL,
  `Antal_7` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_7` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_7` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_8` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_8` text NOT NULL,
  `Antal_8` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_8` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_8` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_9` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_9` text NOT NULL,
  `Antal_9` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_9` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_9` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_10` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_10` text NOT NULL,
  `Antal_10` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_10` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_10` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_11` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_11` text NOT NULL,
  `Antal_11` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_11` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_11` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_12` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_12` text NOT NULL,
  `Antal_12` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_12` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_12` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_13` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_13` text NOT NULL,
  `Antal_13` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_13` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_13` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_14` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_14` text NOT NULL,
  `Antal_14` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_14` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_14` varchar(50) NOT NULL default '',

  `VareNr_15` varchar(10) NOT NULL default '',
  `Beskrivelse_15` text NOT NULL,
  `Antal_15` varchar(10) NOT NULL default '',
  `StkPris_15` varchar(30) NOT NULL default '',
  `Pris_15` varchar(50) NOT NULL default '',

  `edit_time` int(11) NOT NULL default '0',
  `time` int(11) NOT NULL default '0',
  `Kommentar` text NOT NULL,
  PRIMARY KEY  (`id`)
) ENGINE=MyISAM;") or die (mysql_error());
        echo'Databasen er nu oprettet!<br/><a href="' . $_SERVER['REQUEST_URI'] . '"> Opdater</a> venligst siden.';
        exit;
    } else {

        //Form to adding news
        include("navigation.php");
        echo'
        <div style="display:none;" id="addNews">
            <form enctype="multipart/form-data" action="upload.php" method="POST">
            <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="512000" />
                <table>
                    <tr>
                        <td><p>Send this file: <br><input name="userfile" type="file" />
            <input type="submit" value="Send File" /></p></td>
                    </tr>
                </table>
                <br><br>

            </form>
        </div>';

        //Form to edit news
        if($_REQUEST['view']) {
            $view_factura = mysql_query("SELECT * FROM `ordre_module` WHERE `id`=" . $_REQUEST['view']) or die (mysql_error() . ' in select from `ordre_module` in edit mode');
            $view_factura = mysql_fetch_array($view_factura);
            echo'<table>
                    <tr>
    <td colspan="3">Firma</td>
    <td colspan="3"><p><strong>' . $view_factura['FirmaNavn'] . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="3">Ordre Nr.</td>
    <td colspan="3"><p><strong>' . $view_factura['OrdreNummer'] . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="3">Oprettelses dato</td>
    <td colspan="3"><p><strong>' . strftime("%A %d. %B %Y",$row['time']) . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>Vare nr.</td>
    <td colspan="2">Beskrivelse</td>
    <td>Antal</td>
    <td>Pris stk.</td>
    <td>Pris</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_1'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_1'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_1'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_1'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_1'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_2'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_2'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_2'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_2'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_2'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_3'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_3'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_3'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_3'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_3'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_4'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_4'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_4'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_4'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_4'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_5'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_5'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_5'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_5'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_5'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_6'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_6'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_6'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_6'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_6'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_7'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_7'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_7'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_7'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_7'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_8'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_8'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_8'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_8'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_8'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_9'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_9'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_9'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_9'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_9'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_10'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_10'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_10'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_10'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_10'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_11'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_11'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_11'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_11'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_11'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_12'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_12'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_12'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_12'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_12'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_13'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_13'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_13'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_13'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_13'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_14'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_14'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_14'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_14'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_14'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td><p><strong>' . $view_factura['VareNr_15'] . '</strong></p></td>
    <td colspan="2"><p><strong>' . $view_factura['Beskrivelse_15'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Antal_15'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['StkPris_15'] . '</strong></p></td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Pris_15'] . '</strong></p></td>
    <td>&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td>Kommentar</td>
    <td colspan="3" rowspan="4"><p><strong>' . $view_factura['Kommentar'] . '</strong></p></td>
    <td>Total</td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Total'] . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td>Uden Moms</td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Moms'] . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td><p><strong>&nbsp;</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td>Fragt</td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['Fragt'] . '</strong></p></td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">&nbsp;</td>
    <td>total</td>
    <td><p><strong>' . $view_factura['SumTotal'] . '</strong></p></td>
  </tr>
                </table>
                <br><br>';
        }

        //Prints existing news
        echo'<table cellspacing="5" width="540" bgcolor="#4f4f4f">
            <tr>
                <td width="110px"><p><strong>Overskrift</strong></p></td>
                <td width="280px"><p><strong>Dato</strong></p></td>
                <td width="140px"><p><strong>Slet</strong></p></td>
            </tr>';
        while($row = mysql_fetch_array($result)) {
            echo'<tr>
                <td style="background-color:#6a6a6a;"><p>
                    <a href="' . $_SERVER['SCRIPT_NAME'] . '?view=' . $row['id'] . '">'.$row['FirmaNavn'].' '.$row['OrdreNummer'].'</a>
                </p></td>
                <td style="background-color:#6a6a6a;"><p>
                    ' . strftime("%A %d. %B %Y",$row['time']) . '
                </p></td>
                <td style="background-color:#6a6a6a;"><p>
                    <a href="#" onclick="if(confirm(\'Er du sikker p&aring;, at du vil slette?\')) {document.location.href=\'scripts.php?delete=' . $row['id'] . '\';}">Slet</a>
                </p></td>
            </tr>';
        }
        echo'</table>';
    }
?>

upload.php

<?php
include('config.php');
@session_start();

//Checks if the user is logged in
if(!$_SESSION['news_module']) {
    echo'<form method="post" action="login.php?action=upload&return=' . rawurlencode($_SERVER['REQUEST_URI']) . '">
    <table>
        <tr>
            <td><p>Brugernavn</p></td>
            <td><input type="text" name="username" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td><p>Kodeord</p></td>
            <td><input type="password" name="password" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2" style="text-align:center;"><input type="submit" value="Log p&aring;" /></td>
        </tr>
    </table>
</form>';
} else {

$source = 'regnskab/xml/'; //Fra mappe
$uploadfile = $source . basename($_FILES['userfile']['name']);

echo "<p>";

if (move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], $uploadfile)) {
    header("Location: /hardlife/scripts_old.php?action=upload" );
} else {
    echo "Upload failed";
}

?>

scripts_old.php

<?
    session_start();
    include('config.php');

    mysql_connect($mysql['host'],$mysql['user'],$mysql['password']) or die (mysql_error());
    mysql_select_db($mysql['db']) or die (mysql_error());

    $source = 'regnskab/xml/'; //Fra mappe
    $directory = 'regnskab/DB/'; //Til mappe

    foreach ( glob('./'.$source.'*.xml') as $file ){
        CreateAndRunSQL( $file );
    }

    function CreateAndRunSQL( $f ) {

        $xmlDoc = new DOMDocument();
        $xmlDoc->load($f);
        $vareCount=0;
        $fields = Array();
        $vars = '';
        $values = '';
        $xmlLines = $xmlDoc->firstChild->childNodes;
        foreach ($xmlLines as $node) {
            if ($node->nodeType==3) continue;
            $pling = "'";
            $nodeName = $node->nodeName;
            if (  $nodeName == 'Total' ||
                  $nodeName == 'Antal' ) {
                  $pling = '';
            }
            if (  $nodeName == 'OrdreNummer' ) {
                  $Ordre = $node->nodeValue;
            }
            $vars .= ($vars == '')?'':', ';
            $vars .= '`'.$nodeName;
            if ( $nodeName == 'VareNr')
                $vareCount++;
            if (  $nodeName == 'VareNr' ||
                  $nodeName == 'Beskrivelse' ||
                  $nodeName == 'Antal' ||
                  $nodeName == 'StkPris' ||
                  $nodeName == 'Pris' ) {
                  $vars .= '_'.$vareCount;
            }
            $values .= ($values == '')?'':', ';
            $values .= $pling.$node->nodeValue.$pling;
            $vars = $vars.'`';
        }
        $values = $values.", '".time()."'";
        $stmt = 'insert into ordre_module ('.$vars.', `time`) values ('.$values.');';
        $query = mysql_query($stmt) or die (mysql_error());

        if ($query){
            $destination = 'regnskab/DB/Faktura_'.$Ordre.'.xml';
            $data = file_get_contents($f);

            $handle = fopen($destination, "w");
            fwrite($handle, $data);
            fclose($handle);
            unlink($f);
            header("Location: /hardlife/index.php?s=editor" );

        } else {
            echo "Sending fejlede<br>";
        }

        //Hvis den blev udført skal filen flyttes til arkivfolder
        //Hvis den ikke blev udført skal fejlmelding echo'es ud
    }
?>
Avatar billede olebole Juniormester
07. februar 2012 - 23:18 #1
<ole>

Får du fejl? Hvis du gør, hvad siger den/de så? Hvis ikke, er du så sikker på, du har alle fejlmeddelelser til i PHP - og JS-fejl i din browser? Ellers slå dem til og fortæl, hvad der sker

/mvh
</bole>
Avatar billede kodak Mester
08. februar 2012 - 08:47 #2
nu ville den vise fejlen:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/domain.dk/domain.dk/httpd.www/hardlife/upload.php:27) in /customers/domain.dk/domain.dk/httpd.www/hardlife/upload.php on line 30
Avatar billede wordwrap Nybegynder
08. februar 2012 - 09:08 #3
i din upload.php har du følgende:

echo "<p>";

if (move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], $uploadfile)) {
    header("Location: /hardlife/scripts_old.php?action=upload" );
} else {
    echo "Upload failed";
}

du starter med at lave noget output hvorefter du prøver at redirecte, den går ikke. så starte med at slette linjen echo "<p>";
Avatar billede kodak Mester
08. februar 2012 - 09:42 #4
Den havde jeg overset.
send svar
tak for hjælpen.
Avatar billede wordwrap Nybegynder
08. februar 2012 - 10:04 #5
svar :)