Avatar billede gladhund Nybegynder
02. februar 2012 - 10:06 Der er 1 løsning

Grafik udelades ved VBA PostScript print

Kære eksperter,

jeg har en macro, som har virket fint, men ikke gør det længere og jeg ved ikke hvorfor. Det der sker:
1. En Excel-fil (hele projektmappen) printes til en PostScript driver med komplet sti
2. Alt forløber fint men der mangler dele af sammensat grafik og dele af diagrammer, fx indhold og aksetitler

Hvis jeg MANUELT vælger Print, Print til fil og skriver sti og filnavn, så kommer alt med. Så det ser ud til at være min automatisering, der gør det. Koden er nedenfor - håber nogen kan hjælpe :).

Public Sub UDSKRIV()

filnavn = ActiveWorkbook.Name

ActiveWorkbook.PrintOut copies:=1, preview:=False, ActivePrinter:="HP Color LaserJet 5/5M PS", printtofile:=True, PrToFileName:="C:\RAPPORTER\" & filnavn & ".ps", collate:=True

End Sub
Avatar billede gladhund Nybegynder
02. februar 2012 - 14:25 #1
Problemet ser ud til at være løst med en anden postscript driver...