Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
31. januar 2012 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SLI problemer

Hej drenge og piger :)

I fredags (d. 27/01-12) samlede jeg en sprit ny pc

Asus sabertooth 990FX
Asus nVidia GeForce EN450GTS x2
16GB DDR3 Vegence ram
Phenom II x6
Cooler Master Silent Pro M1000

Jeg kan simpelthen ikke få de 2 grafikkort til at arbejde sammen kan sætte det til i nVidia kontrolpanel og så crasher panelet og når jeg prøver igen siger den at min skærm ikke er sat til en nvidia GPU, har prøvet alt, snakket med mange og uanset hva jeg gør vil det bare ikke fungere, har afinstalleret driver installeret den igen, prøvet med VGA kabel istedet for HDMI.. Er LOST

Jeg har før spurgt et andet sted på nettet, der fik jeg nærmest skideballe over gfx kortne, det er  ikke det jeg søger, men svar på hva silvan jeg skal gøre..
Avatar billede DonSkoD Juniormester
31. januar 2012 - 13:28 #1
Prøv at tage det ene kort ud og opdater driveren til det andet. Slet evt. gammel driver først.
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
22. oktober 2012 - 16:54 #2
Byggede ny pc istedet