Avatar billede mlj-foto Nybegynder
30. januar 2012 - 14:21 Der er 2 kommentarer

Skal købe en skærm til brug til photoshop

Hej.
Jeg arbejde lige nu på en macbook pro, late 2011 model og skal nu vælge mig en ny skærm til at arbejde på.
Skal bruge den til photoshop / redigering af billeder.

Jeg har kigget på følgende skærme.

Dell UltraSharp U2711 ( 27")
Dell UltraSharp U2410 ( 24")
EIZO FlexScan S2433WFS-BK  (24")

Nogen af jer som kender disse skærme og kan anbefalde den ene over den anden.
Pris ligger de meget ens, tror der er små 1100 fra billigts til dyrest.
Avatar billede edin22 Nybegynder
30. januar 2012 - 15:59 #1
Jo større desto bedre! :)
Avatar billede juleulven Nybegynder
30. januar 2012 - 18:59 #2
skal du arbejde med skærmprofilering(WYSIWYG) ??

Hvis ja så ville jeg nok anbefale EIZO ...  ellers bare en eller anden tilfældig skærm ...