Avatar billede sulla Nybegynder
24. januar 2012 - 16:58 Der er 1 kommentar

Skærmopløsning

Jeg købte en hp comp i sommers og jeg har lige installeret min egen købte udg af windows 7, fordi jeg er træt af alle de ekstra programmer der er med i en forudinstillet comp, synes det gør den langsommere.
Jeg ahr gjort det med flere comp gennem tiden, men med denne her har jeg et lille problem.
Skærmopløsningen kan ikke blive højere end 1024 x 768 og jeg har altid kørt med en højere skærmopløsning på alle mine andre computere og dette her irritere mig enormt.Inden jeg reformaterede harddisken var det intet problem for mig at få en højere opløsning, så forstår ikke hvorfor det nu ikke kan lade sig gøre ?

Standart pnp-skærm på standart VGA-skærmkort
intel(R) core(TM) i3 CPU  M350 @ 2.227GHz
4 GB hukommelse
64-bit operativsystem

Håber du kan hælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2012 - 17:04 #1
hent drivere til maskinen via slimdrivers
http://www.driverupdate.net/
det er gratis, og skal nok køres et par gange før alt er på plads.