Avatar billede seabag Nybegynder
06. august 2001 - 09:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3D Studio Max bones

Jeg ville blive glad for nogle rigtige gode dansk/engelsk sider med hjælp og/eller tutourials til opsætning af bones i 3D Studio Max. Gerne nogle sider som i eventuelt selv har brugt!

Seabag
Avatar billede bbs Nybegynder
06. august 2001 - 10:10 #1
Du kunne kigge på www.3DMaxer.dk
Avatar billede seabag Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:07 #2
Jeg havede håbet på lidt mere en bare et link!
Men.....
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:10 #3
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:11 #4
Ups....den trænger vist til en update den side...jeg beklager!
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:17 #6
Bortset fra det, så er 3dmaxer den fedeste side, så du burde ikke have afvist bbs...
Avatar billede seabag Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:18 #7
Jeg havede håbet på nogle rigtige gode sider, som man eventuelt selv havede brugt men det er åbenbart ikke mugligt
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:49 #8
Det havde jeg luret, men desværre.

Prøv at spørge på 3d maxers forum, eller endnu bedre i nyhedsgrupper om emnet.

Min erfaring siger mig at det er der, og ikke her på eksperten at de store 3d-hajer holder til.

Denne side har jeg selv haft glæde af:
http://max.complete-support.com/

Den har en 7-dages prøvetid, hvorefter det koster moneter. Det er bare om at suge til sig ;-)

Tak for point!

Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:50 #9
Avatar billede seabag Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:52 #10
Thanx  :-]