Avatar billede michaelthyrring Nybegynder
17. januar 2012 - 21:25 Der er 6 kommentarer

Hjælp? Cut & paste!?

Hej Photoshop eksperter

Jeg er gået helt i stå ved 3ede step og forstå ikke hans mening med cut and paste, er der nogle som kan forklare mig dybere?

- Sprøgsmål

Step 3

Next, using the Pen tool (P), click on one part of the model and start tracing around her. Right-click on the model once you have closed the path and select Make Selection. Set the Feather Radius to 0 pixels, check the Anti-aliased box and hit OK.

Cut and paste the selection into the document, naming the resulting layer ‘model2'.

http://www.digitalartsonline.co.uk/tutorials/?featureID=3321241#4
Avatar billede michaelthyrring Nybegynder
17. januar 2012 - 21:28 #1
Kan forstå jeg skal bruge pen, og gå helt tæt på kroppen så jeg undlader "background" men når jeg bruger min pen tool, så kommer der ikke den transperante line frem, jeg for en line med sort og nu mere jeg bruger Pen tool, jo mere kan jeg ikke se på billede da den blockker for billeder

Herefter når jeg er nået til slut og skal til cut and paste så kan jeg ikke forstå hvad for et billede jeg skal cut og paste da jeg jo kun har den sorte box at gøre godt med,

ps, beklager mine stavefejl alt går lidt hurtigt her til aften
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 21:36 #2
jeg ville nu bruge lasso funktionen.
Avatar billede prodic Mester
17. januar 2012 - 23:11 #3
Du mangler det step hvor du højreklikker og får lavet en selection.
Hvis det mangler ved højreklik, så vælg Path-paletten og vælg "Make Selection" i bunden af paletten.
Derfra kan du vælge Cut/Paste
Avatar billede zer0c00l Juniormester
18. januar 2012 - 08:12 #4
W00t prodic! Jeg anede ikke, du var på eksperten!Jeg har brugt dine gamle tutorials on and off i det meste af en dekade (så sent som i sidste måned)! Keep up the good work :-)

- Undskyld det irrelevante indlæg!
Avatar billede prodic Mester
18. januar 2012 - 08:32 #5
Gamle tutorials er nok den helt rigtige betegnelse ja. :-)
Avatar billede zer0c00l Juniormester
18. januar 2012 - 09:18 #6
Ikke desto mindre har jeg brugt dem meget :-) I'm starstruck!