Avatar billede heyn Nybegynder
12. januar 2012 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min form standser ikke eksekvering ved onsubmit() i Xinha.

Hej Eksperter

Jeg har en form hvor jeg indsætter et <textarea>.
Ved hjælp af nogle STORE javascript som jeg fandt på nettet bliver textarea udfyldt med en rich text editor (Xinha).
Når jeg opdaterer min min form ønsker jeg den først skal gennemføre en validering af den tekst der sendes.
Mit problem er at formen ikke stopper med at sende data selv når jeg skriver onsubmit="return false" i IE. I Firefox vil processen med at sende ikke stoppe.
Jeg har prøvet at lave en form uden Xinha. Så fungerer det ok i både IE og Firefox.
Jeg har tænkt en del over det.
Kan det tænkes at formen ikke gider vente på at al den JavaScript Xinha udfører bliver gennemført ved submit men eksekverer før funktionen er færdig?

MVH Christian Heyn
Avatar billede heyn Nybegynder
12. januar 2012 - 11:58 #1
MÆRKELIGT - Nu opdaterer min form i Firefox. Det gjorde den ikke i går aftes.
Men problemet om at standse eksekvering af formen eksisterer stadig!!!
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2012 - 13:08 #2
har du et link ?
Avatar billede heyn Nybegynder
12. januar 2012 - 13:11 #3
Nej - Foreløbig ligger den på localhost.
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2012 - 15:20 #4
ok, men det skyldes at Xinha ved submit ligger indholdet ned i et textarea, overrider du den, eller returner false vil textarea være tomt.

Du skal ind i den event, og EFTER der er lagt i textarea, få den til at stoppe, skulle det lykkedes dig at få onsubmit til ikke at afvikles, så vil svaret fra Xinha feltet være tomt.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2012 - 15:20 #5
svar