Avatar billede zjat Nybegynder
04. januar 2012 - 22:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pendler booking hjemmeside

Hej alle sammen

Vi har i firmaet en bus med 8 pladser (inkl chaufføren) og vi er omkring 15 brugere.

Vi står og mangler et e-system, som kan håndtere bookning af de 8 pladser og fortæller, hvornår alle pladser er optager og hvornår der stadig er fri plads.

Derudover vil vi gerne have muligheden for at checke ind når vi stiger på via vores telefon (iphone/windows mobile). Hvor man dels kan checke ind som passager og dels som chauffør. Disse oplysninger skal så gemmes i en database, hvor vi kan se om chauffør rollen bliver udfyldt lige meget af alle i forhold til hvor meget den enkelte bruger benytter bussen.

Er der nogen som kender et sådan system - har prøvet doodle - desværre så har de ikke rigtig de funktioner :(
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
07. januar 2012 - 22:45 #1
Hvad må system koste?
Avatar billede zjat Nybegynder
07. januar 2012 - 23:37 #2
Som udgangspunkt skal det helst være gratis - Men ellers, hvis der er et program som koster, så er jeg fresh på at kigge på det :)
Avatar billede kiksen1987 Novice
13. januar 2012 - 20:54 #3
brug gratis forum systen. først antal X der svarer får pladsen?
opret ny tråd for hver tur
Avatar billede zjat Nybegynder
28. februar 2012 - 07:47 #4
Jeg lukker - fandt desværre aldrig en god løsning :(

jeg kiggede lidt på doodle - men kunne ikke helt det jeg ville.