Avatar billede yaris Praktikant
25. december 2011 - 12:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Radeon hd 6570 problem

hej jeg har installeret yt grafikkort i min pc et radeon hd 6570 og så har jeg fået et lidt mærkeligt problem grafikkortet fejler på en eller anden måde skærmen bliver helt hvid og billedet forsvinder men det mærkelige er at når computeren bliver varm så virker det fint nok, håber at der er en der har en god ide til en løsning på forhånd tak, og glædelig jul og godt nytår til alle
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 12:56 #1
Er det en opgradering i forhold til det gamle?
Hvor stor psu har du?
Har du den rigtige driver installeret (nyeste)?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 13:05 #2
At hardware kommer til at virke når det opvarmes en smule kan dog også tyde på komponenter der ikke er i orden. De kan nemlig ændre karateristik når dette sker. Og det er både til den bedre, men også til den dårligere side.
Dit nye kort kan faktisk godt være defekt.
Avatar billede yaris Praktikant
25. december 2011 - 13:18 #3
Ja det er en kaftig podateing fra det gamle og jeg har hentet den nyeste driver jeg kunne finde
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 16:59 #4
Hvor stor er din strømforsyning?
Et nyere og kraftigere grafik kort sætter krav til strømstyrke, som din psu måske ikke har.
Avatar billede yaris Praktikant
26. januar 2012 - 18:14 #5
hej 220661 du havde ret grafikkortet var fejlbehæftet og jeg fik det byttet og nu kører det fint så smid et svar og få dine points
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2012 - 14:24 #6
Kommer her.