23. december 2011 - 04:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis TR - elementer i en Table ved Click og <a href="www.link.">aaaa</A> i Javascript...

HEj

Jeg har 2 problemer i java script:

(al formattering (Css koder mv. er udeladt): )

1: Jeg har en Table med 7 (10) <TR>...</TR> grupper.

Den sidste <TR>..</TR> (nr. 6) indeholder en button som ved klik skal aktivere de sidste 3 <TR>..</TR> grupper.

a'la
<TR> <!-- nr 6 -->
    <TD>
      <input type='button' id='toggbtn' value='Vis udvidet' onclick = 'java script:btntogg();'>
  ....

</TR>  <-- 6 -->

<div id='toggle' style='display:hidden'>

<TR>....</TR>  <-- 7 -->
<TR>....</TR>  <-- 8 -->
<TR>....</TR>  <-- 9 -->
<TR>....</TR>  <-- 10 -->

</div>

javascript funktionen skal vende style i toggle til "on" (eller hvad det nu hedder ), men det kan jeg ikke få til at fungere...

i <TR>..</TR> gruppe 10 skal der være en "modsat rettet funktion" // reset kanp, men det virker heller ikke ....

HJÆLP !

2:  I samme tabel er en af <TD id='linkadr'>..</TD> en Webadresse. Jeg løser det pt. ved at et Javascript indsætter et link sådan:

getelementbyid('linkadr').innerhtml = "<a href = 'www.webside.htm'>WEBSIDE</A>" ...  men det er muligt at gøre det the JavaScript WAy , således at jeg kan "nøjes" med at indlæse "www.LINKADR.HTM" -- men det kan jeg heller ikke ....

HJÆLP !

KRISTIAN
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2011 - 04:22 #1
Proev og spoerg i JavaScript kategorien:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
23. december 2011 - 04:56 #2
OK,

Tak for den..

Flytter spm til gruppen.

KR
23. december 2011 - 04:56 #3
Om igen