Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. december 2011 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Electronic Housekeeper - Windows Me

Hey Eksperten..

Jeh her et lille projekt i gang, som jeg ikke kan kommer vider med...

Projektet består af en Electronic Housekeeper, som har kørt med Windows me, og nu gerne skal køre Linux styre system...

Men jeg kan bare ikke få den til at boot på nogen måde...

Mulighed for at se det.

http://www.youtube.com/watch?v=727HKbrNwZQ&context=C3713165ADOEgsToPDskIV6JhfGkIwU4nef5j4PEA5
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2011 - 22:30 #1
hej  windows me er da nåde gamle nåde  jeg så lige din video  hvad er det for en computer  er det en tablet  computer ????

jeg tor ikke at du kan køre linux systemet på den ?

er der CD / DVD  eller USB i  ???
Avatar billede callesen88 Nybegynder
22. december 2011 - 12:00 #2
Hey

Jeg ved ikke hvilken tablet det er da, der er bygget total om, efter der deres markedet.

Det skulle være muligt at køre Linux, da Linux ikke fylder særlig meget :)

Der er mulighed for at tilslutte 4 usb, og ethernet(Netstik),og radio.

Har et Usb cd/dvd drev, som jeg også har prøvet med.
Usb har jeg også prøvet med uden held..

Der sidder dog et lille flash i den som, man ikke kan få lov til at formatere..
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2011 - 15:36 #3
Pill  disken ud  og set den i en anden computere (som D disk ikke som C disk )
og formatere den  ( du skal nok have 2 motherboard-kabler får det virker )
Avatar billede callesen88 Nybegynder
05. januar 2012 - 23:51 #4
Hmm, kan prøve at vise dig hvordan den se ud inden i, og hvordan den er sat sammen :)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2012 - 15:43 #5
:-)
Avatar billede callesen88 Nybegynder
22. maj 2012 - 00:07 #6
Ikke løst. :S