Avatar billede Loke11_2009 Novice
08. december 2011 - 18:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forkert format på INSERT TO (SQL) i makro

Hej

Jeg har følgende kode:

    strSQL = "INSERT INTO DD_anlægsnote ( Position, Id, Tekst, Dato, E1, E2, E3, E4, Sum ) values " & "(" & a(i, 1) & ",'" & a(i, 2) & "','" & a(i, 3) & "','" & a(i, 4) & "'," & CCToD(a(i, 5)) & "," & CCToD(a(i, 6)) & "," & CCToD(a(i, 7)) & "," & CCToD(a(i, 8)) & ")"

Men den siger at det er forkert format.

Håber på hjælp

/Andres
Avatar billede terry Ekspert
08. december 2011 - 19:02 #1
Try placing a breakpoint after the line of code and then copy the contents of strSQL to a query.

You can get the contents of strSQL by entering

?strSQL

in the immediate window (CTRL+G)

Do you habeve the functions a() and CCToD as global public?
Avatar billede Loke11_2009 Novice
08. december 2011 - 19:12 #2
Do you habeve the functions a() and CCToD as global public?

- a() is a array Dim a()
- CCToD is a global public

Try placing a breakpoint

- how
Avatar billede terry Ekspert
08. december 2011 - 19:24 #3
In code view click with the mouse on the left margin beside the line of code you want to stop at when the code runs.

You should get a brown/red round symbol.

Then run your code and it will to to yellow when the break point is reached.
Avatar billede Loke11_2009 Novice
08. december 2011 - 21:57 #4
OK - jeg prøver det i morgen. For nuværende tak for hjælpen
Avatar billede Loke11_2009 Novice
09. december 2011 - 08:45 #5
Det giver ingen løsning, eller også kan jeg ikke finde ud af det - kan det være sub der er forkert defn.?
Avatar billede terry Ekspert
09. december 2011 - 14:24 #6
you can send me your dB maybe?

ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede terry Ekspert
13. december 2011 - 18:46 #7
?
Avatar billede Loke11_2009 Novice
12. januar 2012 - 15:07 #8
Undskyld denne tråd har været åben så længe - jeg har selv fundet svaret - det handlede om antalet af underprocedurer i forhold til select kommandoen