Avatar billede Fodboldsko Nybegynder
29. november 2011 - 18:02 Der er 10 kommentarer

Acer formatering/fabriksinstillinger

Hej
Jeg har en acer stationær, hvor jeg ikke kan åbne nogle programmer ud og mapper og internet på computer. Det er som om den ikke ved hvad programmerne er og ikke ved hvordan den skal åbne det..Løsning?

Evt. har jeg tænkt at "restarte" den og har brændt en masse disc men da jeg så sætter dem ind i computeren ved jeg ikke hvad jeg skal, der er en nogle mapper?

/fodboldsko
Avatar billede nathan Nybegynder
29. november 2011 - 18:06 #1
hvis de fil formater ikke genkendes af maskinen, højre klik på filen og vælge open med.. og vælge passende program.
Avatar billede Fodboldsko Nybegynder
29. november 2011 - 18:09 #2
Hvis jeg gør det med et programmer bliver alle minde programmer/filer til det jeg åbner den med??
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2011 - 18:10 #3
Jeg vil tro du er kommet til at ændre dine fil-assosiationer: http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html
Avatar billede nathan Nybegynder
29. november 2011 - 18:13 #4
ja. hvis du enable den "brug som standard" funktion, kan den åbne med sammeprogram næste gang
Avatar billede Fodboldsko Nybegynder
29. november 2011 - 18:18 #5
Det forstår jeg ikke rigtig, hvis jeg fx trykker på steam og sige "åben med steam" bliver alle mine programmer en genvej til steam.. Så hvad var det jeg skulle gøre..
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2011 - 18:54 #7
Hvis det er alle dine genveje som ikke virker, er det LNK filen fra mit link du skal bruge....
Avatar billede Fodboldsko Nybegynder
29. november 2011 - 19:13 #8
Trykker på LNK i linket og "køre" den. men der sker ikke noget??
Avatar billede Fodboldsko Nybegynder
29. november 2011 - 19:14 #9
Trykker på LNK i linket og "køre" den. men der sker ikke noget??
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2011 - 19:24 #10
Du skal ikke køre den, du skal følge guiden i linket.

Gem den på skrivebordet, og derefter højreklikke på den -> Merge (Flet på dansk)

Herefter skal computeren genstartes.

Husk at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.

Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.