Avatar billede Mfisker Nybegynder
29. november 2011 - 17:43 Der er 1 kommentar

Afsende/vise billeder i gmail

Jeg har sendt en email med interne billeder, kopieret ind i selve mailen fra nettet. Nogle af modtagerne kan ikke se billederne. Jeg kan heller ikke selv se billederne længere under "sendte emails" Hvad skyldes det? Kan der gøres noget for at rette op på dette?
Avatar billede nathan Nybegynder
29. november 2011 - 17:58 #1
Det er noget gør med din mail client. det er ikke alle mail clienter acceptere en "Copy & Paste". det er mere sansynligt at hvis din mail er sendt som html format, billederne kan ses.