Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
28. november 2011 - 21:47 Der er 5 kommentarer

script - afstanden mellem Javascript i CSS

Hej,

På siden www.hundetransport.dk ønsker jeg at reducere afstanden mellem det sidste tekststykke og den første 1x3 tabel.

Ligeledes ønsker jeg at reducere afstanden mellem de to 1x3 tabeller.

CSS'en er her:

/* http://meyerweb.com/eric/tools/css/reset/
  v2.0 | 20110126
  License: none (public domain)
*/

html, body, div, span, applet, object, iframe,
h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre,
a, abbr, acronym, address, big, cite, code,
del, dfn, em, img, ins, kbd, q, s, samp,
small, strike, strong, sub, sup, tt, var,
b, u, i, center,
dl, dt, dd, ol, ul, li,
fieldset, form, label, legend,
table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td,
article, aside, canvas, details, embed,
figure, figcaption, footer, header, hgroup,
menu, nav, output, ruby, section, summary,
time, mark, audio, video {margin: 0; padding: 0; border: 0; font-size: 100%; font: inherit; vertical-align: baseline;}

/* HTML5 display-role reset for older browsers */
article, aside, details, figcaption, figure, footer, header, hgroup, menu, nav, section {display: block;}
body {line-height: 1;}
ol, ul {list-style: none;}
blockquote, q {quotes: none;}
blockquote:before, blockquote:after, q:before, q:after {content: ''; content: none;}
table {border-collapse: collapse; border-spacing: 0;}

/* Page Styles */
body {font-family: Verdana; font-size: 0.83em; line-height:120%; background-color: #DFF0F7;} /* Original design 87CEFA*/

h1 {font-family: Arial; font-size: 1.6em;}
h2 {font-family: Arial; font-size: 1.3em; margin-top: 20px;}

table {width: 100%; margin: 30px 0;}
th {border: 1px solid #CCCCCC; background-color: #404040; color: white; font-weight: bold; height: 40px; line-height: 40px;}
td {border: 1px solid #CCCCCC; padding: 10px;}

#container {width:1050px; margin:20px auto 0;}

#top {background-image: url(top.png); height:15px; width:1050px;}

#content {background-image: url(main.png); background-repeat: repeat-y; width: 1050px;}

#content p {margin-top:20px;}

#main {width:1001px; margin: 0 auto; padding-top: 10px;}

#bottom {background-image: url(bottom.png); height:39px; width:1050px; margin: 0 auto;}

#footer {width: 1001px; margin: 10px auto; text-align: center;}

.floatLeft{float:left;}
.floatRight{float:right;}
.floatNone{float:none;}
.clear {clear:both;}

.tradedoublerContentUnitTable thead {
    display: none;
  }
Avatar billede zips Juniormester
29. november 2011 - 00:56 #1
Det er din table margin: 30px samt table .tradedoublerContentUnitTable som giver den afstand, sæt margin til på den ene eller begge til det passer til dit design.
Avatar billede zips Juniormester
29. november 2011 - 01:09 #2
Fik set at Olebole har givet dig svaret i et andet spørgsmål du har stillet, så se bort fra min kommentar her.
Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
29. november 2011 - 15:16 #3
Nej, det tror jeg var svaret på noget andet.
Avatar billede olebole Juniormester
29. november 2011 - 16:55 #4
<ole>

Nej, det var præcist, hvad jeg svarede på

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2011 - 17:21 #5
Fik du løst problemet?