Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
28. november 2011 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Uønskede bjælker ved brug af Script

Hej,

Har fået lavet et design i USA, som jeg ønsker at bruge. Desværre har der indsneget sig nogle uønskede bjælker når jeg indsætter Javascript på siden.

På min side: www.hundetransport.dk kan bjælkerne ses mellem reklamerne for hundebure.

CSS'en ses nedenfor.

Mit spm: Instruktioner i hvordan jeg fjerner disse bjælker mellem scripts'ene?

html, body, div, span, applet, object, iframe,
h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre,
a, abbr, acronym, address, big, cite, code,
del, dfn, em, img, ins, kbd, q, s, samp,
small, strike, strong, sub, sup, tt, var,
b, u, i, center,
dl, dt, dd, ol, ul, li,
fieldset, form, label, legend,
table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td,
article, aside, canvas, details, embed,
figure, figcaption, footer, header, hgroup,
menu, nav, output, ruby, section, summary,
time, mark, audio, video {margin: 0; padding: 0; border: 0; font-size: 100%; font: inherit; vertical-align: baseline;}

/* HTML5 display-role reset for older browsers */
article, aside, details, figcaption, figure, footer, header, hgroup, menu, nav, section {display: block;}
body {line-height: 1;}
ol, ul {list-style: none;}
blockquote, q {quotes: none;}
blockquote:before, blockquote:after, q:before, q:after {content: ''; content: none;}
table {border-collapse: collapse; border-spacing: 0;}

/* Page Styles */
body {font-family: Verdana; font-size: 0.83em; background-color: #b3cce6;} /* Original design 87CEFA*/

h1 {font-family: Arial; font-size: 1.6em;}
h2 {font-family: Arial; font-size: 1.3em; margin-top: 20px;}

table {width: 100%; margin: 30px 0;}
th {border: 1px solid #CCCCCC; background-color: #404040; color: white; font-weight: bold; height: 40px; line-height: 40px;}
td {border: 1px solid #CCCCCC; padding: 10px;}

#container {width:1050px; margin:20px auto 0;}

#top {background-image: url(top.png); height:15px; width:1050px;}

#content {background-image: url(main.png); background-repeat: repeat-y; width: 1050px;}

#content p {margin-top:20px;}

#main {width:1001px; margin: 0 auto; padding-top: 10px;}

#bottom {background-image: url(bottom.png); height:39px; width:1050px; margin: 0 auto;}

#footer {width: 1001px; margin: 10px auto; text-align: center;}

.floatLeft{float:left;}
.floatRight{float:right;}
.floatNone{float:none;}
.clear {clear:both;}
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2011 - 16:55 #1
<ole>

Prøv dette i din CSS:

thead {
    display: none;
}

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2011 - 16:57 #2
- og måske endnu bedre:

.tradedoublerContentUnitTable thead {
    display: none;
}
Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
28. november 2011 - 21:44 #3
Hej Ole,

Det sidste virkede.

Bare smid et svar.

Har i øvrigt lavet tillægsspørgsmål om hvordan jeg får tabellerne fra TradeDoubler til at rykke tættere på hinanden - der er mindst 40 px imellem dem.
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2011 - 22:21 #4
Der vil forsvinde noget, hvis du fjerner P elementerne omkring de to script tags. Resten kan du fjerne med:

.tradedoublerContentUnitTable {
    margin: 0;
}

- eller lidt mindre drastisk:

.tradedoublerContentUnitTable {
    margin: 30px 0 0;
}
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2011 - 22:22 #5
Jeg samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
28. november 2011 - 23:23 #6
OleBole gav svaret, men ønsker ikke points