Avatar billede fkp85 Praktikant
17. november 2011 - 09:42 Der er 1 løsning

Integrering af Captcha i template

Står i den situation at jeg har en Captcha jeg gerne vil have integreret i et template. Den er ganske simpelt, der bliver bare tjekket op på om det skjulte felt er udfyldt eller ej. (display:none (CSS) osv.)... Jeg kan ikke få det til at virke, så er der nogle herinde der ved hvor jeg skal indsætte det?

Fra variablen cookiejar til break; er det jeg har indsat i source koden, men skal jo så også have oprettet et skjult felt template_add_url.php, og ja, få det til at spille sammen...

Hjælp :)

source code:

if ($_SERVER["REQUEST_METHOD"] == "POST"){
    $cookiejar = parse_input($cookiejar);
    if(!empty($cookiejar)){
        echo "Vær venlig at lade være med det!!!!";
        break;
    };
    $url = convert_url($url);
    $keywords = convert_keywords($keywords);
    $url = parse_input($url);
    $title = parse_input($title);
    $description = parse_input($description);
    $keywords = parse_input($keywords);
    $sql = mysql_query("SELECT * FROM {$prefix}pages WHERE url = '$url'");
    if (mysql_num_rows($sql) > 0){
        $error_duplication = true;
    }else{
        if (strlen($title) < 5 || strlen($title) > 100) { $error_variables = true; $errors["title"] = true; };
        if (strlen($description) < 50 || strlen($description) > 200) { $error_variables = true; $errors["description"] = true; };
        if (strlen($keywords) < 20 || strlen($keywords) > 200) { $error_variables = true; $errors["keywords"] = true; };
        if (strlen($url) < 10) { $error_variables = true; $errors["url"] = true; };
        if (!$error_variables){
------------------------------------------

Template_add_url.php:

$TEMPLATE["FORM"]["HEADING"] = <<<EOF
    <B>Regler for anbefaling af link</B><P>
    <LI>Anbefal kun dit link til en kategori<BR>
    <LI>Anbefal dit link til den mest passende kategori
    <HR SIZE=1 COLOR="#DDDDDD">
    Submit the web data:<P>
    <FORM ACTION="add_url.php" METHOD="post">
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FIELDS"]["URL"] = <<<EOF
    Url
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FIELDS"]["TITLE"] = <<<EOF
    Title (5-100 characters)
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FIELDS"]["DESCRIPTION"] = <<<EOF
    Description (50-200 characters)
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FIELDS"]["KEYWORDS"] = <<<EOF
    Keywords (20-200 characters)
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FIELD"] = <<<EOF
    <INPUT TYPE="text" NAME="[FIELD_NAME]" VALUE="[FIELD_VALUE]" MAXLENGTH="[FIELD_MAXLENGTH]"> [FIELD_DESCRIPTION]<BR>
EOF;
$TEMPLATE["FORM"]["FOOTER"] = <<<EOF
    <INPUT TYPE="submit" VALUE="Submit" CLASS="BUTTON">
    </FORM>
    <HR SIZE=1 COLOR="#DDDDDD">
EOF;
---------------------------------------------------
Avatar billede fkp85 Praktikant
02. marts 2012 - 10:54 #1
...