Avatar billede akinseak Nybegynder
17. november 2011 - 08:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wake on Lan

Hejsa.
Jeg har købt mig en Qnap-TS459 pro II NAS server, som er kørende..
Jeg har konfigureret den til at kunne tænde via WOL.. og det virker også fint både fra mobilen og fra pc´en i hjemmet.
Men jeg vil egentlig også gerne kunne tænde den via Wake on Wan (altså over internettet)
Jeg har prøvet diverse Wake on Wan programmer, men har ikke haft success med at kunne tænde den gennem internettet. Jeg har åbnet for de rette porte.

Nogle ideer hvad jeg eventuel kunne prøve ?

På forhånd tak
Avatar billede akinseak Nybegynder
17. november 2011 - 08:56 #1
Ps. Den skulle kunne tændes via internettet også.
Avatar billede akinseak Nybegynder
17. november 2011 - 09:16 #2
Sorry.. havde ellers søgt, men åbenbart ikke godt nok..
Men har nu fundet et andet indlæg her på forummet, som beskriver samme problem.